شناسهٔ خبر: 23593417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سلاحورزی خبرداد:

تشکیل شورای بانوان لرستان با حضور 12 بانوی نخبه

گروه فرهنگی: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به تشکیل شورای بانوان استان با حضور 12 نفر از بانوان نخبه در سطح استان، اظهارکرد: در این شورا مسائل و مشکلات جامعه بانوان جمع‌آوری شده و راه حل‌های مربوط به آن‌ها مصوب شده و به استاندار ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، لیلا سلاحورزی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، سه‌شنبه، 26 دی‌ماه، در دومین جلسه کمیته اختصاصی بانوان و خانواده دهه فجر، با اشاره به این‌که اعتقاد ما این است که توانمندی‌های بانوان به مرتب بیشتر از ضعف‌های آن‌هاست، گفت: مهم‌ترین برنامه‌ای که در سا‌ جاری روی آن تأکید شده، تدوین سند توسعه زنان در برنامه ششم توسعه است.
وی ادامه داد: پاسداشت ارزش‌های انقلاب و تدوین نقشه راه جهت رسیدن به اهداف ازجمله اهداف این برنامه است، که جهت تکمیل این سند به کمک و همکاری تمامی دستگاه‌های استان و مشاوران امور بانوان این دستگاه‌ها نیاز است.
سلاحورزی با اشاره به اجرای طرح تاب‌آوری زنان و دختران حاشیه شهرها، عنوان کرد: در اجرای این طرح مشاوران امور بانوان در فرمانداری‌ها، با ما همکاری کردند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به تشکیل شورای بانوان استان با حضور 12 نفر از بانوان نخبه در سطح استان، بیان کرد: در این شورا مسائل و مشکلات جامعه بانوان جمع‌آوری شده و راه حل‌های مربوط به آن‌ها مصوب شده و به استاندار ارائه می‌شود.
وی با اشاره به این‌که روز جمعه، 13 بهمن‌ماه، تحت عنوان «تربیت قرآنی، تحکیم بنیان خانواده، زن و منزلت اجتماعی» نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: پیشنهاد ما برای این روز این است که سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه، در تمام شهرهای استان، یک خانم موفق باشد.
سلاحورزی با اشاره به این‌که 60 شهید و 35 آزاده و جانباز بانو در سطح استان داریم، تصریح کرد: یکی‌از برنامه‌های کمیته بانوان دهه فجر در استان دیدار با خانواده تعدادی از شهدا و جانبازان بانوی استان است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان اظهارکرد: در ایام الله دهه فجر، یک شب به‌عنوان شب فرهنگی در نظر گرفته شده است که طی آن بانوان و چهره‌های تأثرگذار در جبهه‌های جنگ، حضور پیدا کرده و به خاطره‌گویی می‌پردازند.

نظر شما