شناسهٔ خبر: 23593211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رباط پاره مانع اعزام عاشورزاده نمی‌شود

نماینده وزن اول المپیکی ایران با پارگی رباط زانو در مسابقات جایزه بزرگ شرکت می‌کند.

صاحب‌خبر -
ربطا پاره مانع اعزام عاشورزاده نمی‌شودبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری نمایندگان تکواندو ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم رقابت‌های گرنداسلم (جایزه بزرگ) چین هستند که عصر امروز راهی شهر "ووشی" خواهند شد.
عاشورزاده به گفته مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو که با پارگی رباط ACL زانو روبرو بود، برای این مسابقات ­به تازگی و از ۲ هفته قبل تمریناتش را آغاز کرده است.
بر اساس قرعه‌کشی فرزان عاشورزاده در نخستین گام با «روی دانگ وو» نماینده چین مسابقه دارد، سپس در صورت برتری با «کارلوس ناوارو» از مکزیک روبرو می‌شود.
"یون جو جئونگ" قهرمان رقابت‌های ۲۰۱۷ جهان و "تومن بایار مولوم" از مغولستان نایب قهرمان مسابقات ۲۰۱۶ آسیا مهمترین رقیبان او در این گروه هستند.
اما در آن سوی جدول ابراهیم صفری دیگر نماینده ایران در این وزن در مبارزه نخست با «جک وولی» تکواندوکار ایرلندی مسابقه دارد و در صورت برتری در دور دوم با «تای هون کیم» کره‌ای دارنده نشان برنز المپیک ریو مبارزه می‌کند.
"میخائیل آرتامونوف" از روسیه نایب قهرمان مسابقات ۲۰۱۷ جهان و "جیسوس تورتوسا" نماینده اسپانیا نفر سوم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ جهان مهمترین حریفان صفری در رقابت‌های گرنداسلم هستند.

نظر شما