شناسهٔ خبر: 23592456 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

روشنی مطرح کرد:

اجرای برنامه‌های پژوهشی با محوریت امام و شهدای انقلاب در مدارس لرستان

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید لرستان از شهدای انقلاب به‌عنوان شهدای فجرآفرین یاد کرد و افزود: لازم است ساز و کاری تعیین گردد تا در این ایام کارهای پژوهشی و موضوع انشاء با محوریت امام و شهدای انقلاب در سطح مدارس انجام گیرد و طی مراسمی در دهه فجر نفرات برتر را معرفی و از آنها تجلیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان لرستان که امروز سه‌شنبه، 26 دی‌ماه در اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، گفت: شهدای انقلاب بعد از امام راحل، پایه‌گذار جمهوری اسلامی بودند و دهه انقلاب فرصت خوبی برای انتقال این فرهنگ است که موجب پویایی ذهن دانش‌آموزان خواهد شد.
وی از وجود شش شهید فرهنگی و شش شهید دانش‌آموز در بین شهدای انقلاب خبر داد و اظهارکرد: دهه فجر فرصت خوبی است که با برگزاری یادواره‌ها از شهدای انقلاب یادی کنیم و از خانواده‌های آنان تجلیل به‌عمل آید.
روشنی از شهدای انقلاب به‌عنوان شهدای فجرآفرین یاد کرد و افزود: لازم است ساز و کاری تعیین گردد تا در این ایام کارهای پژوهشی و موضوع انشاء با محوریت امام و شهدای انقلاب در سطح مدارس انجام گیرد و طی مراسمی در دهه فجر نفرات برتر را معرفی و از آنها تجلیل کنیم.

نظر شما