شناسهٔ خبر: 23592225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح ضربتی دولت برای رفع محرومیت از زیلایی+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

شورای اداری کهگیلویه و بویر احمد ۱۵ طرح برای محرومیت زدایی از دهستان زیلایی تصویب کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،درپی انتشار تصویری از دختران بازمانده از طرح ضربتی دولت برای رفع محرومیت از زیلاییتحصیل زیلایی در فضای مجازی و تشکیل جلسه پیگیری در دفتر توسعه روستایی ریاست جمهوری دولتمردان استان و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی راهی این بخش از شهرستان بویراحمد شدند.  
شورای اداری کهگیلویه و بویر احمد که با حضور استاندار و نماینده شهرستان‌های بویر احمد و دنا درمجلس شورای اسلامی در مسجد موشمی بخش زیلایی برگزار شد برای محرومیت زدایی ۱۵ طرح تصویب کرد.  
 استاندار در این نشست گفت: احداث و بهسازی ۵۰ کیلومتر راه، پمپاژ آب از رود خرسان به اراضی منطقه، استقرار تیم‌های مجهز پزشکی و پایگاه امداد و نجات از مهمترین طرح های مصوب برای اجرا در این منطقه است.
احمدی ادامه داد: اعتبارات این طرح از محل کمک‌های دفتر توسعه روستایی ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تامین می شود.  
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی هم گفت: هم اینک طرح های عمرانی متنوعی با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در زیلایی در دست اجرا است.
زارعی افزود: مردم زیلایی با تقدیم ۷۲ شهید و ۴۰۰ جانباز نقش ارزشمندی در دفاع از انقلاب داشتند و حقوق و مطالبات زیادی هم از جمله گاز رسانی و مخابرات و راه دسترسی مناسب دارند.
دهستان زیلایی دارای ۸ روستا با ۱۱ هزار نفر جمعیت است.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1796880" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1993974/1796880?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما