شناسهٔ خبر: 23586344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی وضعیت آب و راه های فارس در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با دستور کار بررسی وضعیت آب و راه های استان به ریاست استاندار فارس برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ،‌مرکز فارس استاندار فارس از حضور معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح برخی ازطرح های استان فارس خبر داد گفت : طی هماهنگی های انجام شده معاون اول رئیس جمهور به زودی به استان فارس سفر خواهد کرد.
تبادار افزود :‌از جمله طرح های قابل افتتاح خط انتقال سد چشمه عاشق است که می تواند بخشی از مشکلات کمبود آب شرب ،کشاورزی و صنعت استان را برطرف کند.
استاندار فارس گفت : نباید اجازه داد آب در مخزن سد به بخار تبدیل شود در حالیکه امروز بخش های مختلف استان نیازمند آب است.
وی افتتاح کارخانه فولاد نی ریز و کارخانه بلبرینگ سازی این شهرستان را از دیگر طرح هایی اعلام کرد که قرار است به بهره برداری برسد .
تبادار بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در استان تاکید کرد و گفت :‌همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید تمام تلاش خودشان را برای محقق شدن آن به کار گیرند چرا که مهمترین راه برون رفت از مشکلات فعلی استان اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است .
دهقانی مدیر عامل آب منطقه ای فارس هم در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مهم ترین اقدامات این شرکت برای مدیریت منابع آب،را نصب کنتورهای حجمی هوشمند بیان کرد و گفت :امسال از مجموع هفت هزار کنتور هوشمند در نظر گرفته شده برای کل کشور، 900 کنتور سهم استان فارس بوده که تاکنون 300 کنتور نصب شده است .
مدیر کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: در حوزه راه بیش از 17 طرح بزرگراهی در استان در حال اجراست که می تواند زیر ساخت ها در بخش های مختلف را فراهم کند .
تکاور به آزاد راه شیراز اصفهان اشاره کرد و افزود : این طرح یکی از مهم ترین طرح های اقتصاد مقاومتی است که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعت در هفت قطعه در حال اجراست .

نظر شما