شناسهٔ خبر: 23581682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار همدان:

مسائل کوچک دستگاه‌های اجرایی بزرگ جلوه داده نشود

همدان - معاون امور عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه مدیران همواره به مردم و شهدا بدهکارند، گفت: مردم نباید به دلیل مسائل کوچک دستگاه‌های اجرایی درصدد سیاه‌نمایی برآیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مدیران باید اجرای امور و کارها در کمترین زمان ممکن را همواره مدنظر قرار دهند، گفت: برای مسئولیت شرکت برق همدان ۳ گزینه مدنظر بود که از بین آنها محمدمهدی شهیدی انتخاب شد.

وی با تاکید بر اینکه ارشد و مرشد بودن در مدیریت دو فاکتور مهم است، گفت: مرشد بودن بر ارشد بودن ارجح است چراکه اگر همه با هم یک قدم به جلو حرکت کنند بهتر از آن است که یک نفر صد قدم برداشته باشد و همواره حرکت دسته جمعی در اجرای امور موفق تر خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با تاکید براینکه مدیران هر چقدر هم تلاش کنند و زحمت بکشند باز هم به مردم و شهدا بدهکارند، گفت: باید قدردان مدیرانی که زندگی خود را وقف مردم کرده اند و در راه نظام به مردم خدمت میکنند، بود.

وی تاکید کرد:  همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام همیشه بدهکار مردم و خون شهدا هستیم و نباید در مسائل کوچک درصدد سیاه‌نمایی بود.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان همدان نیز با بیان اینکه از سال ۱۳۸۴ تا پایان سال ۱۳۹۵ در سمت مدیرعاملی شرکت توزیع برق استان در خدمت مردم همدان بودم و تاکنون در ۷ دولت خدمتگزار و خادم مردم بودم، گفت: طی سال‌های ۸۷ تا ۹۵ شرکت توزیع برق همدان توانسته به توانمندسازی نیروی انسانی برسد و طی این سال‌ها نیروهای انسانی از ۲۰ هزار تا ۲۶ هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

حاجی رضا تیموری با اشاره به اینکه در راهبرد استراتژیک شرکت برق تلاش شده آرمان برق مستمر برای همشهریان ایجاد شود، گفت: میزان خاموشی‌ها در سال‌های اخیر نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است.

وی بابیان اینکه میزان تلفات انرژی در سال‌های گذشته ۲۲.۵ درصد بود که تا پایان سال گذشته به ۱۰.۷ درصد رسید، عنوان کرد: امیدواریم کاهش تلفات انرژی تا پایان سال جاری به ۱۰ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با بیان اینکه برق صنعتی حیاتی و زیربنایی است، گفت: در خصوص مدیریت مصرف از سال ۸۸ تا ۹۵ کنترل پیک بار از ۶۲۴ تا ۶۵۱ در متغیر بوده که همین منجر به آزاد شدن سرمایه‌های صنعتی شده است.

وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذارانی برای افتتاح دو نیروگاه خورشیدی با قدرت ۱۴ مگاوات در استان همدان اضافه کرد: تاکنون ۳۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان همدان احداث شده و ۱۰۰ مگاوات نیز در دست اجراست و تا ۴۰۰ مگاوات نیز این ظرفیت در استان توسط سرمایه‌گذاران شناسایی شده است.

تیموری گفت: تعداد مشترکان برق در استان همدان از ۴ هزار و ۴۲۷ نفر به ۷۰۴ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان نیز با بیان اینکه امسال در شرکت توزیع برق همدان شاهد استقرار پست برق همدان ۶ هستیم که با استقرار آن به وضعیت مطلوب در خصوص برق‌رسانی خواهیم رسید، گفت: رینگ قسمت دوم این پست دومداره است.

محمدمهدی شهیدی گفت: با استقرار این پست وضعیت شبکه توزیع برق قابل اطمینان و منجر به کاهش خاموشی‌ها می‌شود.

شهیدی عنوان کرد: در موضوع مانوری نیز نصب کلیدها و افزایش قابلیت کلیدهای برق از راه دور در حال انجام است که قرار است به صورت بومی‌سازی قطع و وصل خطوط در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع وصول مطالبات وضعیت مطلوبی وجود ندارد، گفت: ایجاد مدیریت شبکه‌های برق به صورت منظم طرح جامع شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان در برنامه قرار گرفته است.

نظر شما