شناسهٔ خبر: 23579981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واکنش عضو هیات مدیره باشگاه صبای قم به شکست این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان

کریم بهرامی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز یا فردا تکلیف تیم فوتبال صبای قم یکسره خواهد شد، با یک حامی مالی مذاکره شده و امکان این

صاحب‌خبر - کریم بهرامی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز یا فردا تکلیف تیم فوتبال صبای قم یکسره خواهد شد، با یک حامی مالی مذاکره شده و امکان این که تیم به بخش خصوصی واگذار شود، زیاد است.
وی خبر انتخاب مرتضی امینی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک را رد کرد و گفت: هنوز در مورد سرمربی این تیم تصمیم نهایی گرفته نشده و به احتمال زیاد، در صورت واگذاری تیم، حامی مالی در این زمینه تصمیم می گیرد.
بهرامی گفت: متاسفانه تیم صبا از مشکلات مالی رنج می برد و اگر هیات فوتبال نبود این تیم روی زمین می ماند، ولی در نهایت باید تکلیف تیم مشخص و از این وضعیت خارج شود.
تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در مسجد سلیمان در برابر تیم نفت با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد. این تیم هفته گذشته نیز در قم مغلوب تیم آلومینیوم اراک شده بود.
تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک، هم اکنون با بحران مواجه شده و بدون سرمربی در رقابت ها شرکت می کند، این تیم که بعد از حدود یک دهه حضور موفق در لیگ برتر باشگاه های کشور، سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد، اکنون به همراه تیم راه آهن تهران گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم هستند.
صبا از ابتدای فصل تاکنون پنج سرمربی را انتخاب و برکنار کرده است و هم اکنون دنبال سرمربی ششم برای سکانداری این تیم است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام

نظر شما