شناسهٔ خبر: 23574978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فضای مجازی ظرفیتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در شرایط کنونی که دشمن از هیچ حربه ای فروگذار نیست باید دستاوردهای انقلاب اسلامی

صاحب‌خبر - حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در شرایط کنونی که دشمن از هیچ حربه ای فروگذار نیست باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی و از طریق فضای ارتباطی نسل نو برای آنان بازگو شود.
وی از برگزاری سلسله مباحث پیرامون انقلاب و اقتصاد مقاومتی در کانون های مساجد خبر داد و بیان کرد: در این ایام برنامه های شاخصی در مساجدی که بیشترین نقش را در دوران انقلاب اسلامی داشتند، برگزار می شود.
وی پاسخگویی به شبهات، اجرای برنامه های فرهنگی، علمی و ورزشی ، افتتاح کانون و کتابخانه مساجد را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.
رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان یادآور شد: برنامه های فرهنگی دهه فجر با توجه به تقارن این ایام با دهه فاطمیه، با محوریت ترویج فرهنگ فاطمی برگزار می شود.
به گفته حجت الاسلام پورابراهیم، برنامه های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می بایست به گونه ای برگزار شود که حرمت این ایام حفظ شود و از همین رو ، سبک زندگی اسلامی، بصیرت افزایی و تبیین توطئه های دشمن از دیگر موضوعاتی است که در این ایام بیش از همیشه مورد اهتمام خواهد بود.
حدود سه هزار مسجد در گیلان وجود دارد.
خبرنگار:ضامن
1881/2007
انتهای پیام

نظر شما