شناسهٔ خبر: 23574361 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

درخشش باشگاه کتاب خوانی جغتای در کشور

کبری اولیائی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این باشگاه کتابخوانی با مستندسازی فعالیت های کتابخوانی، تولید فیلم های کوتاه و کارهای گروهی

صاحب‌خبر - کبری اولیائی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این باشگاه کتابخوانی با مستندسازی فعالیت های کتابخوانی، تولید فیلم های کوتاه و کارهای گروهی کتابخوانی در بین 500 باشگاه برگزیده کتابخوان کشور حائز مقام برتر شد.
وی اظهار کرد: باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان شامل گروه های کتاب‌ خوان 12 نفره کودک و نوجوان است که در حوزه کتاب و کتابخوانی از جمله مطالعه و نقد کتاب فعالیت می کنند.
مسئول کتابخانه روستای ابویسان نیز گفت: اعضای باشگاه کتابخوانی این روستا در سه ماهه گذشته 91 جلد کتاب مطالعه کرده و پس از مطالعه هر کتاب، نامه ای برای نویسنده آن ارسال کردند.
زینب ابویسانی افزود: تهیه 30 فیلم کوتاه با موضوع معرفی کتاب، کتابخوانی درست، فن بیان، نقد کتاب، مستندسازی آثار و نمایش گل با مواد بازیافتی به اسم نویسندگان کتاب از مهمترین عوامل کسب این موفقیت از طرف باشگاه کتابخوانی استی شهرستان جغتای بود.
شهرستان جغتای دارای یک کتابخانه عمومی نهادی و یک کتابخانه مشارکتی با یک هزار عضو است و بیش از 16 هزار نسخه کتاب در کتابخانه ‌های این شهرستان وجود دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132
انتهای پیام

نظر شما