شناسهٔ خبر: 23573458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امیرزاده: هیچ مذاکره‌ای برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب در کار نیست

R1013198/P1013197/S4,35/CT7

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران با صفر ارزیابی کردن احتمال برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب گفت: هیچ مذاکره‌ای با مسئولان شهرداری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب در کار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ در حالی که رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از امضای قرارداد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مصلی تا پایان هفته خبر می‌دهد‌، برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر از احتمال بازگشت دوباره نمایشگاه به شهر آفتاب سخن گفته‌اند. در این میان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر تهران نیز صبح امروز از منتفی نشدن برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب سخن گفته و از ادامه دار بودن مذاکرات برای بازگشت خبر داده است.

برای پیگیری صحت این موضوع به سراغ همایون امیرزاده سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران رفتیم،‌ امیرزاده با رد هر گونه مذاکره برای بازگشت نمایشگاه به شهر آفتاب گفت:‌ ما هیچ مذاکره دوباره‌ای با مسئولان شهر آفتاب یا شهرداری برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ شورای سیاست‌گذاری است که بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری و بررسی همه جانبه دو گزینه پیشنهادی شهر آفتاب و مصلی تهران مقرر شد که ما برای سال 97  سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران را در مصلی داشته باشیم. گفت‌وگوهای خوبی با مدیران مصلی انجام شد و مذاکرات فرایند اجرایی نمایشگاه در مصلی آغاز شده است.

امیرزاده تصریح کرد:‌ هیچ مذاکره‌ای غیر از این برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب از نظر ما رسمیت ندارد و هیچ مسئولی در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تصمیم خارج ازمصوبه شورای سیاست گذاری رایزنی نمی‌کند.

وی در پاسخ به ادعای برخی مسئولان شهرداری تهران برای ادامه دار بودن مذاکرات درباره برگزاری در شهر آفتاب گفت:‌ این گفت وگوها ممکن است در خصوص جلب مشارکت همه جانبه شهرداری تهران برای برگزاری مطلوب نمایشگاه در مصلی انجام شده باشد که طبیعی است. شما می‌دانید ما هر سال با آغاز نمایشگاه کتاب بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اجرایی معطوف به همکاری‌های خوب شهرداری است که یقیناً ما در این زمینه گفت‌وگوهای خودمان را با شهرداری آغاز می‌کنیم، فارغ از اینکه نمایشگاه در شهر آفتاب یا مصلی برگزار شود، در هرجای دیگری نیز برگزار شود، طبیعتا لازمه ارائه خدمات شایسته به مخاطبان بخش عمده‌اش معطوف به همکاری‌های خوب شهرداری است. ممکن است گفت‌وگوها در این زمینه انجام شده باشد.

امیرزاده در پایان گفت:‌ در مورد مکان اصلی نمایشگاه کتاب تهران هیچ تغییری انجام نشده است، احتمال این تغییر را من تقرببا صفر ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما