شناسهٔ خبر: 23572366 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فراخوان ثبت‌نام در «نمایشگاه فروش آثار هنری-تابلوهای کوچک تبریز» منتشر شد

فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه فروش آثار هنری-تابلوهای کوچک تبریز منتشر شد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در پی برگزاری

صاحب‌خبر - فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه فروش آثار هنری-تابلوهای کوچک تبریز منتشر شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در پی برگزاری موفقیت‌آمیز «اولین نمایشگاه فروش آثار نقاشی-آرت اکسپو تبریز» موسسه فرهنگی شمس تبریزی با اخذ مجوز لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف حمایت از هنرمندان و بسترسازی برای رونق اقتصاد هنر تبریز، نمایشگاه فروش آثار هنری-تابلوهای کوچک را در اسفند ماه سال ۱۳۹۶در مرکز خرید اطلس تبریز برگزار می‌کند.
 
برای شرکت در این نمایشگاه حداقل سن هنرمندان ۳۰ سال بوده و هنرمند باید ساکن و یا متولد استان آذربایجان‌شرقی باشد؛ رشته‌های حاضر در نمایشگاه نیز شامل نقاشی- خوشنویسی- عکس و مجسمه است.
رشته نقاشی‌خط به صورت رشته شناور محسوب شده و هنرمندان هر دو رشته "نقاشی و خوشنویسی" می‌توانند آثار نقاشی‌خط نیز ارائه کنند؛ حجم هر فایل ارسالی آثار باید حداکثر پنج مگابایت بوده و همچنین تصاویر ارسالی با فرمت JPEG و ابعاد کمتر از ۱۵۰۰ پیکسل نباشد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tabrizexpo.com  مراجعه کرده و پس از طی مراحل ثبت‌نام اینترنتی، کد رهگیری دریافت کنند.
گفتنی است، آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه فروش آثار هنری-تابلوهای کوچک تبریز تا ۳۰ دی‌ماه بوده و زمان برپایی نمایشگاه نیز سوم لغایت ۱۱ اسفندماه سال‌جاری خواهد بود. مراسم افتتاحیه نمایشگاه نیز پنج‌شنبه سوم اسفندماه، راس ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما