شناسهٔ خبر: 23571564 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

توضیح ترامپ در مورد رابطه با رهبر کره شمالی

رئیس جمهور آمریکا گفت: وال استریت ژورنال به دروغ تصریح کرد که من به آنها گفته‌ام که روابط خوبی با کیم جونگ اون دارم. من گفتم که ممکن است رابطه خوبی با کیم جونگ اون داشته باشم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه (دیروز) در یک پیام توییتری، از روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که این روزنامه به «دروغ» اظهارنظرات وی درباره «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی را نقل قول کرده و دلیل آن این بوده است که این روزنامه «فقط دنبال نقل یک روایت و داستان بوده است».

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» در این خصوص گزارش کرد، ترامپ در پیام توییتری خود در انتقاد از وال استریت ژورنال اینگونه نوشت: «وال استریت ژورنال به دروغ تصریح کرد که من به آنها گفته‌ام که روابط خوبی با کیم جونگ اون دارم».

وی ادامه داد: «قطعاً من چنین چیزی نگفتم. من گفتم که ممکن است رابطه خوبی با کیم جونگ اون داشته باشم. این جمله با آن جمله تفاوت بزرگی دارد. خوشبختانه، ما هم‌اکنون گفت‌وگو با خبرنگاران را ضبط می‌کنیم.....و آنها دقیقاً می‌دانند من چه گفتم و چه منظوری داشتم. آنها فقط دنبال یک روایت هستند. اخبار جعلی!».

بنا بر این گزارش، ترامپ در مصاحبه پنجشنبه هفته گذشته خود، زمانیکه مدعی می شد که «احتمالاً» رابطه خوبی با رهبر کره شمالی دارد، ابروهای خود را بالا می‌انداخت.

طبق نسخه نوشتاری اظهارات ترامپ در این مصاحبه، وی اینگونه گفته است: «احتمالاً رابطه بسیار خوبی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دارم. من با افراد ارتباط دارم. فکر می‌کنم شما افراد حیرت زده‌اید».

«سارا هاکبی سندرز» سخنگوی کاخ سفید نیز روز شنبه با انتشار یک پیام توییتری گفت: «اخبار جعلی دوباره وارد عمل شده است» و اصرار داشت که ترامپ گفته است: «من احتمالاً، احتمالاً، احتمالاً، نه قطعیت» پاسخ داده است.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز در دفاع از مصاحبه خود اعلام کرد: «ما فایل صوتی مصاحبه با ترامپو همچنین متن مصاحبه‌ وی که سرویس خارجی ما تهیه کرده است را مورد بازبینی قرار دادیم و از آنچه گزارش کردیم دفاع می‌کنیم».

 

نظر شما