شناسهٔ خبر: 23570518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تشییع باشکوه سرباز فداکار وطن در اردبیل

پیکر سرباز شهید الماس بیرامی به عنوان سرباز فداکار وطن با شکوه هرچه تمامتر در اردبیل برگزار شد.  به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل،

صاحب‌خبر - پیکر سرباز شهید الماس بیرامی به عنوان سرباز فداکار وطن با شکوه هرچه تمامتر در اردبیل برگزار شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و امت خداجوی اردبیل در میدان مصلی این شهر برگزار شد بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید فداکار دوران دفاع مقدس کبوتر خونین بال دیار سبلان بعد از 30 سال دوری از وطن روی دستان مردم شهیدپرور اردبیل تا آرامگاه ابدی تشییع و به خاک سپرده شد. 
در این مراسم که پیکر شهید به سمت میدان عالی‌قاپو برای انتقال پیکر مطهر به روستای دیولق تشییع شد مردم در حالی که عزاداری کرده و یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند پیکر این شهید را برای خاکسپاری در جوار والدینش به روستای دیولق رهسپار کردند. 
در مراسم تشییع پیکر این شهید که مسئولان استانی نیز حضور داشتند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل در سخنانی اظهار کرد: بعد از گذشته سه دهه از جنگ همچنان تحقیق و تفحص برای شناسایی پیکرهای مطهر شهدا در مناطق عملیاتی ادامه دارد. 
یاسر شاهی با بیان اینکه این شهدا با تبعیت از آرمانی‌ترین مسیر سیدالشهدا(ع) در احیای اسلام ناب در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، خاطرنشان کرد: پیام امروز این شهدا ایستادگی و مقاومت ملت برای ثمر دادن آرمان‌های بلندی است که ما امروز در مقابله با اندیشه پلید استکبار جهانی چنین اهدافی را مشاهده می‌کنیم. 
وی ادامه داد: شهید سرباز الماس بیرامی دولت‌سرایی که در سال 67 به درجه رفیع شهادت رسیده در عملیات جنوب کشور در راه دفاع از اسلام و کیان جمهوری اسلامی جان در طبق اخلاص گذاشته که امروز اهالی اردبیل با افتخار و عزت تمام پیکر این شهید والامقام را که از او به عنوان سرباز ایثارگر وطن یاد می‌شود تا جایگاه ابدی تشییع کردند.
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما