شناسهٔ خبر: 23567774 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

مردم هند علیه سفر نخست‌وزیر صهیونیست‌ها تظاهرات کردند

استقبال از نتانیاهو با آتش‌زدن پرچم اسرائیل

صاحب‌خبر -

ضمن تاکید بر حمایت از فلسطین، مردم هند در اعتراض به ورود نخست‌وزیر اسرائیل به این کشور پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
ده‌ها نفر از مسلمانان هند در تظاهراتی در دهلی‌نو اعتراض خود را نسبت به سفر اخیر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند. تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی پرچم رژیم صهیونیستی و آدمکی با چهره نتانیاهو را به آتش کشیدند. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور بررسی مسائل تجاری و دفاعی وارد هند شد.بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور بررسی مسائل تجاری و دفاعی وارد هند شد. نخست‌وزیر هند در حساب توئیتری خود ضمن خوش‌آمدگویی به نتانیاهو وی را دوست خود خطاب کرد و گفت: سفر شما به هند تاریخی و ویژه‌ است. دوستی نزدیک میان ملت‌های ما بیشتر خواهد شد.
در این میان هزاران نفر در اعتراض به فساد مالی و دولتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مرکز تل‌آویو تظاهرات کردند. چند هزار نفر از ساکنین تل‌آویو در فلسطین اشغالی، در اعتراض به فساد دولتی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای هفتمین هفته پیاپی در مرکز این شهر تظاهرات کردند. هزاران نفر با حمل پلاکاردهایی با نوشته «جُرم‌وزیر» (Crime Minister به جای کلمه نخست‌وزیر Prime Minister) خواستار استعفای نتانیاهو از این سمت و تمام اعضای فاسد کابینه او شدند.
حزب «لیکود» (حزب نتانیاهو و حاکم بر کابینه رژیم صهیونیستی) اما مانند هفته‌های گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این تظاهرات، مدعی شد جریان چپ‌گرای سیاسی در اسرائیل، مشغول تفرقه‌افکنی و دو نیم کردن صهیونیست‌ها است. این در حالی است که نتانیاهو حدود یک ماه قبل به خاطر ۳ پرونده فساد مالی، دریافت رشوه و سوء استفاده از قدرت، برای هفتمین بار مورد بازجویی پلیس قرار گرفت. نتانیاهو تحت پرونده موسوم به «۱۰۰۰» به دریافت رشوه و کمک‌های مالی غیرقانونی خارجی، تحت پرونده «۲۰۰۰» به سوء استفاده از قدرت و پرداخت رشوه به نشریه «یدیعوت آحارونوت» جهت حمایت و پوشش ویژه، و تحت پرونده «۳۰۰۰» به زد و بند در جریان خرید زیردریایی‌های اتمی از آلمان متهم است.
از سوی دیگر گروههای مقاومت فلسطین از شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین خواستند که در نشست خود تصمیمات سرنوشت سازی از جمله پایان دادن به توافق اسلو و باز گذاشتن دست مقاومت در کرانه باختری اتخاذ کند.

نظر شما