شناسهٔ خبر: 23566975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش گواردیولا پس از اولین باخت

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره اولین شکست تیمش در این فصل جاری رقابت های لیگ جزیره،توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

تیم منچسترسیتی پس از 22 بازی بدون شکست ، امروز اولین شکست خود را در خانه  لیورپول متحمل شد، شکستی که پپ گواردیولا آن را کاملا طبیعی توصیف کرد.

تیم گواردیولا پس از20 پیروزی و دو تساوی ، امروز با نتیجه 4-3 برابر لیورپول شکست خورد تا نتواند مانند آرسنال 2004-2003 ،فصل را بدون شکست به پایان برساند.

گواردیولا پس از مسابقه درباره این شکست گفت: "من عناوین زیادی را کسب کرده ام و همیشه امتیازاتی را هم از دست داده ام. و بازی هایی را واگذار کرده ام. این طبیعی است.

هر تیمی برای لیگ قهرمانان، برای قهرمانی در لیگ و یا بالا ماندن مبارزه می کند، ما بازی های زیادی داریم و خوشبتانه می توانیم هر سه روز یک بار برای بازی ها آماده بمانیم. اما از دست دادن یک بازی کاملا طبیعی است."

سرمربی سیتی بارها بدون شکست ماندن در کل فصل را «مسخره» توصیف کرده بود .

گواردیولا اضافه کرد: "شکست اول ما. خبر بد است که ما بخاطر عملکرد خوب لیورپول باختیم."

ما خیلی تلاش کردیم و حالا باید ریکاوری کنیم. مردم می پرسیدند آیا قبل از کریسمس همه چیز تمام شده و قبل از کریسمس قهرمانی حاصل شده است و در حال حاضر ژانویه است و هنوز چیزی تمام نشده است. ما برای قهرمان شدن باید بازی های زیادی را ببریم و برای بازی بعدی مقابل نیوکاسل تلاش خواهیم کرد.

 

سرمربی سیتی ادامه داد:"ما باید یاد بگیریم.ما بازی های زیادی را در آخرین لحظات برده ایم اما خوردن چهار گل زده خوب نیست. شما باید در طول فصل این حالت را تجربه کنید."

اما لروی سانه  بازیکن سیتی گفت: "ما ناراحت هستیم که یک بازی را باخته ایم بدهیم، از زمانی که در آنفیلد مقابل لیورپول پیروز شده ایم، زمان زیادی گذشته است.

اما در پایان فصل، زمانی که ما قهرمان لیگ برتر شویم، هیچ کس اهمیتی نمی دهد که ما یک بازی را باخته ایم."

 

نظر شما