شناسهٔ خبر: 23565613 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 در یک نگاه

محمد حسین جعفری سرابی

در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷، تعداد زیادی از خودروسازان حضور فعالی داشتند و جدیدترین دستاورد‌های خود را معرفی کردند.

صاحب‌خبر -

مهم‌ترین رویداد خودرویی ایالات متحده به پایان رسید. مطرح‌ترین خودروساز‌های جهان، حضور گسترده‌ای در این رویداد داشتند و با نمایش آخرین دستاورد‌ها، توانایی‌های خود را به رخ کشیدند.

تویوتا از ستارگان نمایشگاه خودروی دیترویت بود. غول خودروسازی جهان، مدل ۲۰۱۸ تویوتا کمری را معرفی کرد تا علاقه‌مندان به دنیای خودرو، با نسل جدید محبوب‌ترین سدان جهان آشنا شوند. تویوتا هم‌چنین از نسل جدید سدان لوکس لکسوس LS رونمایی کرد که با طراحی خیره‌کننده‌ی خود، به رقابت با سلاطین این بخش، مرسدس بنز اس‌کلاس و بی‌ام‌و سری هفت خواهد رفت.

یکی دیگر از ستاره‌های نمایشگاه‌ دیترویت ۲۰۱۷، سدان اسپرت کیا استینگر بود. توسعه‌ی این خودرو در استودیوی طراحی کیا-هیوندای در آلمان و زیر نظر پیتر شرایر صورت گرفته است. توانایی حرکتی استینگر نیز در پیست نوربرگ‌رینگ و زیرنظر مدیر اسبق بخش M Power بی‌ام‌و تست شده است. مدیران کیا در خصوص استینگر عنوان کردند که این خودرو دید جهان را به برند کیا تغییر خواهد داد.

شاسی‌بلند لوکس و کوپه‌ی آئودی Q8 از دیگر محصولات شاخص رویداد خودروی اخیر بود. این خودرو به رقابت با بی‌ام‌و X6 خواهد رفت. شاسی‌بلند GLA، نسل جدید ای کلاس کوپه و AMG GT C نیز توسط مرسدس بنز معرفی شدند و بی‌ام‌و رقیب قدیمی این شرکت، از قوی‌ترین و همچنین کم‌مصرف‌ترین نسخه‌ی سری ۵ رونمایی کرد.

در صورتی که در روز‌های گذشته امکان دنبال کردن اخبار بزرگ‌ترین رویداد خودروی ایالات متحده را نداشتید، در ادامه می‌توانید تمامی محصولات معرفی‌شده در این نمایشگاه را مطالعه کنید.

نظر شما