شناسهٔ خبر: 23563152 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله ‌پورمحمدی: مشکلات معیشتی و بی‌کاری خانواده‌های ایرانی ‌را رنج می‌دهد

R7887/P1377/S6,47/CT11

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه برخی‌ها به دنبال زیر سؤال بردن خدمات چهل سال گذشته دولت‌ها هستند گفت: مشکلات معیشتی و بی‌کاری خانواده‌های ایرانی ‌را رنج می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در آیین افتتاح باجه روستایی پست بانک، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم ومحرومیت زدایی در مناطق محروم است. 

وی گفت: محرومیت‌زدایی یکی از سیاست‌های اصلی نظام اسلامی است و ضروری است مسئولان در کشور، زمینه را برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم روستایی و شهری در این شهرستان فراهم کنند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در این شهرستان، گفت: اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم روستایی در نظام اسلامی بی‌نظیر بوده و خدمات بسیاری به مردم در این مناطق ارائه شده و باید ادامه داشته باشد. 

وی با انتقاد از اینکه برخی‌ها به دنبال زیر سؤال بردن خدمات چهل سال گذشته دولت‌ها هستند که این امر تخلف بوده و صحیح نیست که به دنبال ضعف یکدیگر باشند ابراز داشت: هر دولتی که مردم انتخاب می‌کند باید برای بهتر شدن وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور برنامه‌ریزی کرده و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد نه اینکه دنبال ضعف‌های دیگر دولت‌ها باشند. 

پورمحمدی، اضافه کرد: در سال‌های اخیر خدمات و طرح‌های بزرگی برای رفاه مردم مناطق محروم انجام‌شده که باید اطلاع‌رسانی و بازگویی‌های آن از طریق رسانه‌ها و مطبوعات برای آگاهی مردم انجام شود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایجاد باجه‌های خدمات بانکی در مناطق روستایی، تصریح کرد: اجرا و راه‌اندازی این مراکز، حرکتی ارزنده برای رفاه و آسایش مردم روستایی بوده و جای تقدیر دارد. 

امام جمعه مراغه در پایان یکی از مشکلات کنونی جامعه را بیکاری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر جوانان و خانواده‌های ایرانی از مشکلی به نام مشکلات معیشتی و بی‌کاری جوانان رنج بسیاری می‌کشند که ضروری است دولت با استفاده از امکانات موجود مشکلات مربوطه را هرچه سریع‌تر رفع کند. 

انتهای پیام/

نظر شما