شناسهٔ خبر: 23563098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آشنا سازی کودکان و نوجوانان با آرمان های انقلاب اسلامی در کمیته کودک و نوجوان همدان

خبرگزاری شبستان: نخستین جسله کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان با هدف آشنا سازی کودکان و نوجوانان با آرمان های انقلاب اسلامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،سید محمدرضا جوادی، مدیر کل کانون و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور اعضا کمیته، در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی خواستار تلاش مضاعف در جهت آشنایی و معرفی دست آوردهای انقلاب به کودکان و نوجوان شد.

 

وی ایام الله دهه فجر را یک فرصت مناسب برای هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی و انتقال این ارزش‌ها به کودکان و نوجوانان نام برد و خواستار استفاده از ابزار هنر، خلاقیت، مشارکت، شادی، نوآوری، اثرگذاری و فراگیر بودن برنامه‌های دهه فجر شد.

 

وی، آشنا سازی کودکان و نوجوانان با آرمان های انقلاب اسلامی را یکی از اهداف اصلی کمیته کودک و نوجوان برشمرد و خواستار برنامه ریزی دقیق برای ایجاد فضایی شاد با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ایام دهه فجر شد.

 

مهدی اخوان، معاون مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان نیز اظهار کرد: کمیته کودک و نوجوان از جمله کمیته‌های فعال استان است و هر ساله برنامه های متنوعی متناسب با گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می کند.

 

وی افزود: در حال حاضر 22 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان همدان برپا شده که هر کدام از کمیته ها در راستای تخصصی تشکیلات خود با مشارک دستگاههای عضو حرکت می کنند.

 

در ادامه جلسه نیز نماینده سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)، کتاب‌خانه‌های عمومی، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش استان، ورزش و جوانان و کارشناسان ستادی و مسوولین کمیته‌های 9گانه شهرستانی به ارایه نقطه نظرات  و برنامه ها در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

نظر شما