شناسهٔ خبر: 23561541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسئولان برای حل مشکلات مردم برنامه‌ريزی کنند

کانون خبرنگاران نبأ: آيت‌الله گرامی در ديدار با فرمانده انتظامی استان قم مشکلات اقتصادی را بسترساز شکل‌گيری اعتراضات مردمی دانست و گفت: برخی از مردم برای گذراندن زندگی خود و تأمين ضروريات زندگی، واقعاً با مشکل روبه‌رو بوده و مسئولان بايستی برنامه‌ريزی مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی مردم به‌ويژه جوانان داشته باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ آيت‌الله گرامی از مراجع تقليد در ديدار با سردار کاظم مجتبايی، فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حوادث اخير کشور، گفت: پليس خيلی خوب صحنه ناآرامی‌ها را مديريت کرد.
وی مشکلات اقتصادی را بسترساز شکل‌گيری اعتراضات مردمی دانست و اظهار کرد: برخی از مردم برای گذراندن زندگی خود و تأمين ضروريات زندگی، واقعاً با مشکل روبه‌رو بوده و مسئولان بايستی برنامه‌ريزی مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی مردم به‌ويژه جوانان داشته باشند.
اين مرجع تقليد با اشاره به مديريت خيلی خوب پليس در حوادث اخير کشور، گفت: رسانه‌های معاند با شايعه‌پراکنی به ناآرامی‌ها دامن زده اما پليس برای مقابله با اغتشاشگران از اسلحه استفاده نکرده و اين دليل بر جامعه محوری پليس و تصميم‌گيری درست در مديريت صحنه بود.
در ابتدای اين ديدار سردار مجتبايی، اعتماد مردم به پليس را سرمايه اجتماعی دانست و گفت: مردم از پليس به‌عنوان حافظ امين ياد کرده و به اين نيرو به‌عنوان نيروی خدمتگزار احترام می‌گذارند.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: وجود برخی مشکلات و نارسايی‌ها در حوزه‌های معيشتی، فرهنگی و اجتماعی بر اعتماد بين مردم و مسئولان تأثير می‌گذارد که باعث بروز و شکل‌گيری اعتراضات و ناآرامی‌ها در جامعه می‌شود.
 

برچسب‌ها:

نظر شما