شناسهٔ خبر: 23561417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

عدم حمایت از رکوردار ورزش کشور در گفتگوی اختصاصی ایپنا باعبدالجمال مقدم

<> ورزش کار و صاحب رکورد روپایی ایران و جهان در گفت و گویی اختصاصی با ایپنا از عدم حمایت مسئولین و متولیان ورزش کشور از او و ورزشش سخن گفت .

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایپنا –
ورزشکاری که از کودکی پی به استعداد خود برد و از همان زمان دبستان موفقیت هایش شروع شد.
در سیزده سالگی ۹۰ دقیقه دیدار پرسپولیس و فولاد را روپایی زد و باعث دیده شدنش شد.
از روی زمین و سنگ و درخت تا پله های برج میلاد، برج دوبی و دیوار چین تا مسافت اهواز تا کربلای معلی و…. و…. را رو پایی زده؛ اما در گذشته ای نه چندان دور بر خلاف انتظار در فضای سبز شهرداری مشغول بوده است!
<< در فضای سبز شهرداری مشغول بودم، اما پیمانکار یک روز بی دلیل عده ای را اخراج کرد من هم جزو آنان بودم >>
باور کردنی نیست اما قهرمان و رکورد دار جهان با ناچیزترین حقوق دریافتی از کار خود اخراج شده و هیچ مقام و مسئول ورزشی پاسخ گو نیست و پیگیری های مجدد از شورای اسلامی شهر تا فرمانداری و استانداری و حتی نمایندگان مجلس نیز راه به جایی نمیبرد.
عضو تیم ملی روپایی ایران ادامه داد:<< از کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور های دیگر پیشنهاداتی برای اقامت دائم دارم ولی دلم میخواهد برای خاک کشورم افتخار آفرینی کنم نه پرچم یک کشور دیگر.
صاحب هشت مقام کشوری از آرزوی های ورزشی خود اینگونه یاد می کند : << خیلی دلم میخواهد رکورد هایم را بهبود ببخشم و در برج سیدنی استرالیا و برج ایفل فرانسه روپایی بزنم ولی هیچ ارگانی از من حمایت نمیکند و توانایی مالی من برای رفتن به نقاط مختلف جهان جهت ثبت رکورد بسیار پایین است.
دارنده مدرک A و D مربی گری آسیا به منظور کشف استعداد های شهرستان کارون و توابع اطراف یک باشگاه استعدادیابی راه اندازی کرده که آنهم به علت عدم حمایت و مشکلات مالی عملا ملغی شده است .
علی فردوسی پور نیز دیگر ورزشکار و رکورد دار این رشته در استان خوزستان نیز به علت عدم حمایت، از این ورزش کناره گیری کرده و به ورزش فریزبی روی آورده ؛ اگر چه در آن رشته نیز حمایت خاصی از وی صورت نگرفته است .
مقدم به عنوان آخرین صحبت های خود گفت :<< از مسئولین میخواهم که ورزش و هنر و افتخار آفرینی من را نادیده نگیرند. من برای اعتلای نام و پرچم مقدس کشورم رکورد زده و افتخار آفرینی کرده ام. و این وضعیت اکنون من درخور افتخار آفرینی های من برای خاک کشورم نیست. >>

عبد الجمال مقدم

عبد الجمال مقدم

عبد الجمال مقدم

عبد الجمال مقدم

عبد الجمال مقدم

عبد الجمال مقدم

عبد الجمال مقدم

نظر شما