شناسهٔ خبر: 23558836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

طی ۹ ماهه امسال؛

اجرای هزار و ۳۵۷ طرح اشتغالزایی در خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: طی ۹ ماهه امسال هزار و ۳۵۷ طرح اشتغالزایی به ارزش ۲۸ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی عباس اهرابی، با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال این نهاد در سه بخش خودکفایی، توان‌افزایی و کارانگیزی به اجرا می‌رسد،گفت: در 9 ماهه امسال هزار و357 طرح اشتغال توسط این نهاد ایجاد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود:  از مجموع طرح‌های ایجادشده، 81 طرح در بخش کارانگیزی، 62 طرح در بخش توان‌افزایی و هزار و 214 طرح نیز در بخش خودکفایی اجرایی شده است.

 

وی با یادآوری اینکه طرح‌های اشتغال این نهاد در 6 شاخه اصلی کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات به مرحله اجرا رسیده است، بیان کرد: بیشتر  این طرح‌ها در بخش دامپروری و کمترین آنها نیز با دو طرح در بخش شیلات  به مرحله اجرا رسیده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی درباره تأمین منابع اجرای طرح‌های اشتغال این نهاد نیز گفت: طرح‌های اشتغال این نهاد از سه محل منابع بانک‌ها عامل، منابع صندوق توسعه ملی و همچنین منابع داخلی کمیته امداد تأمین اعتبار شده است.

 

اهرابی مجموع  تسهیلات پرداختی در 9 ماهه سال جاری را 28 میلیارد و500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 18  میلیارد و800 میلیون تومان از محل منابع بانک‌های عامل به‌صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرارگرفته و همچنین هفت میلیارد و300 میلیون تومان نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد تأمین‌شده است.

 

وی ادامه داد: یک میلیارد و600 میلیون تومان نیز از محل منابع توسعه ملی و دو میلیارد و136 میلیون تومان نیز از سایر منابع به مددجویان پرداخت‌شده است.

 

 

 

نظر شما