شناسهٔ خبر: 23558545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کمیته امداد سیریک:

کمک ۸میلیارد و ۳۰میلیون ریال خیران سیریک به نیازمندان کمیته امداد

سیریک - مدیر کمیته امداد سیریک گفت: خیران سیریکی ۸ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال به نیازمندان و مددجویان سیریکی کمک کردند.

صاحب‌خبر -

یعقوب برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: کمک ها و مشارکت خیران نیکوکار به کمک دستگاههای حمایتی از قبیل کمیته امداد آمده است که بسیاری از مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه را مرتفع می کند. کمک ها و صدقات مردم هدفمند صرف امور خدمات رسانی به ایتام و نیازمندان شهرستان می شود.

وی با بیان اینکه مشارکت های مردمی در کمک رسانی به نیازمندان یاری گر کمیته امداد شهرستان سیریک بوده است، گفت: با حمایت خیران شرایط توانمندی مددجویان فراهم شد و به خوداتکایی رسیده اند.

وی افزود : مردم سیریک با کمک هشت میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در کمک به نیازمندان مشارکت کردند تا این نهاد بتواند خدمات مطلوبتری  به محرومان ارائه کند.

مدیر کمیته امداد سیریک با بیان اینکه کمیته امداد با شرایط مناسب به دنبال برقراری ارتباط موثر با خیران برای جذب مساعدت های مردمی است، ادامه داد: مشارکتها در قالب مسکن نیازمندان، اطعام، طرح محسنین، مفتاح، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اکرام ایتام، نذورات مردمی به مددجویان کمک شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سیریک در ادامه از جمع آوری ۷۱۳ میلیون و ۴۲۳ هزار ریال صدقه در سال ۹۵ خبر داد و بیان داشت: این میزان صدقه در مدت مشابه سال قبل ۳۴۵ میلیون و ۱۴۳ هزار ریال بوده است.

وی افزود: این صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای مددجویان از قبیل تامین جهیزیه، هزینه‌های فرهنگی، هزینه های بهداشتی و درمانی، مسکن  و سایر خدمات کمیته امداد هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد سیریک خاطرنشان کرد: در سیریک یک هزار و ۹۵۶ خانوار تحت پوشش امداد هستند که از خدمات اشتغالزایی، فرهنگی، آموزشی، مسکن، درمانی، جهیزیه، دانشجویی و دانش آموزی معیشت و خدمات موردی بهره مند هستند.

مدیر کمیته امداد سیریک گفت: تلاش داریم مددجویان شناسایی شده مستعدکار توانمند کنیم و به خود اتکایی برسانیم.

نظر شما