شناسهٔ خبر: 23557660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

موسوی به فارس خبر داد

تغییر فعالیت هفته‌نامه سازندگی به روزنامه/ زمان انتشار رسمی «روزنامه سازندگی» منوط به تامین منابع مالی است

مدیرمسئول نشریه سازندگی با بیان اینکه برای انتشار رسمی روزنامه سازندگی منتظر تأمین هزینه‌ها هستیم، گفت: هیچ تضمینی بر این نیست که حتماً‌ کسی در زمان انتشار روزنامه باشد یا نباشد، چون حزب ملک طلق کسی نیست.

صاحب‌خبر -

سیدافضل موسوی مدیرمسئول نشریه سازندگی (ارگان رسمی حزب کارگزاران سازندگی) در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، پیرامون زمان انتشار روزنامه سازندگی اظهار داشت: فعلاً چند شماره از پیش شماره های این روزنامه منتشر شده و برای انتشار رسمی روزنامه منتظر تأمین هزینه ها هستیم.

وی همچنین درباره زمان دقیق انتشار روزنامه گفت: زمان دقیق مشخص نیست و منوط به تأمین منابع مالی روزنامه است.

موسوی درخصوص مدیریت و اعضای تحریریه این نشریه در صورت تبدیل آن به روزنامه، خاطرنشان کرد: صاحب امتیاز، حزب است و ممکن است اعضای فعلی از حزب بروند و یکی دیگر بیاید؛ مثلاً ممکن است من فردا نباشم و یکی دیگری باشد چون حزب که ملک طلق کسی نیست.

وی در پایان تصریح کرد: درباره خودم نیز تضمینی وجود ندارد؛ البته بر این نیست که حتماً کسی باشد یا نباشد؛ فعلاً هستیم تا خدا چه بخواهد.

به گزارش فارس اعضای حزب کارگزاران در جلسه های متعددی که پیرامون مسائل مختلف مطرح کرده اند به این نتیجه رسیدند که فعالیت هفته نامه سازندگی را به روزنامه تغییر دهند که درنهایت با تصویب این موضع در جلسات داخلی وزارت ارشاد نیز در پاسخ به این درخواست موافقت خود را با این تغییر اعلام می کند. 

پیش ازاین مطرح بود این روزنامه همزمان با سالگرد مرحوم هاشمی رفسنجانی فعالیت خود را آغاز کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما