شناسهٔ خبر: 23556741 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در اقلید برگزار می شود

رییس اداره ورزش و جوانان اقلید گفت: ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در سطح این شهرستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، حسن مسعودی صبح امروز ۲۴ دی ماه در جلسه کمیته ورزشی ستاد دهه فجر این شهرستان که با حضور معاون فرماندار و نمایندگان برخی از هیأت‌های ورزشی و انجمن‌های مردم نهاد و ادارات شهرستان در فرمانداری اقلید برگزار شد یاد شهدا به ویژه شهدای انقلاب را گرامی‌داشت.

وی دهه فجر را یادآور خاطرات و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی خواند و بر لزوم گرامی‌داشت این حماسه ملی تأکید کرد.

مسعودی از نقش مؤثر مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و وحدت و همبستگی آن‌ها در این موفقیت سخن گفت و همراهی و پشتیبانی مردم از مسؤولان را از مزیت‌های شاخص و برتری‌های این انقلاب نسبت به دیگر انقلاب‌های دنیا دانست.

رییس اداره ورزش و جوانان اقلید با اشاره به جلسات هماهنگی برگزار شده و با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر، منسجم‌تر و مؤثرتر ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر امسال ابراز داشت: با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای شهرستان، بیش از ۱۰۰ ویژه‌ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری بازی‌های بومی محلی و مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون و کوه‌پیمایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور سازمان‌یافته ورزشکاران در نماز جمعه ازجمله ویژه‌ برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان در دهه مبارک فجر امسال است.

رییس اداره ورزش و جوانان اقلید در پایان سخنان خود با تأکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: ورزشکاران و جوانان شهرستان اقلید مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر نشان می‌دهند حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

نظر شما