شناسهٔ خبر: 23556576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کولیوند در واکنش به سخنان عضو شورای شهر کرج درباره رفع حصر؛

شورا جای سیاسی کاری نیست/عضو شورای شهرکرج عذرخواهی کند

کرج - رئیس کمیسیون داخلی کشور و امور شوراهای مجلس در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر کرج درباره رفع حصر، گفت: شورای شهر جای سیاسی کاری نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، کولیوند در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر کرج که در خصوص رفع حصر سخنانی گفته بود، اظهار کرد: این نظام به سران فتنه از سررافت اسلامی و مهربانی رفتار کرده، حصر کمترین حکم برایشان است.

وی خطاب به این عضو شورای شهر کرج افزود: شما به جای دایه داری ایشان به فکر مردم شهر کرج بوده و در راستای کاهش مشکلات مردم قدم بردارید و شورا را مکان مجادله های بی اساس اعضاء شورای شهر نکنید.

رئیس کمیسیون داخلی کشور و امور شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه این افراد باید به عواقب سخنانی که می گویند و می نویسند آگاه باشند، گفت: باید بدانند که شورا محل سیاسی کاری و سیاسی بازی نیست.

کولیوند با اشاره به اینکه یقینا این سخنان بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: این رفتارها قطعا برخورد جدی دلسوختگان نظام و رهبری را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی از این عضو شورا خواست تا ضمن پس گرفتن سخنان خود از مردم انقلابی کرج نیز عذرخواهی کند.

نظر شما