شناسهٔ خبر: 23556125 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت و انرژی کیش

R32317/P1012122/S7,80/CT11

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با حضور معاونان وزیر نفت و بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی، خارجی و نمایندگی از دوم تا پنجم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آخرین فرصت ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت انرژی ایران و بررسی دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو از محورهای اصلی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش است که مقرر شده با حضور معاونان وزیر نفت و بیش از 180 شرکت داخلی، خارجی و نمایندگی از دوم تا پنجم بهمن‌ماه برگزار شود.

همچنین، بررسی نقش ابزارهای نوین بیمه های بین‌المللی در سرمایه گذاری خارجی و معرفی نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران و صدور گواهینامه برای سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از محورهای جانبی چهاردهمین نمایشگاه نفت و انرژی کیش خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره‌جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند.

این نمایشگاه با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،  سندیکای صنعت برق ایران و جمعی از شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی در فضایی معادل 18000 متر مربع برگزار می‌شود.

در طول برگزاری نمایشگاه، نشستهای با حضور مشارکت کنندگان، مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو برنامه‌ ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما