شناسهٔ خبر: 23555483 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سانچی غرق شد / تایید فوت همه کارکنان نفتکش

ایسنا

نفتکش سانچی به طور کامل غرق و فوت همه کارکنان آن تایید شد. در این نفتکش 30 ایرانی و 2 شهروند بنگلادشی حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

عصرایران - نفتکش سانچی به طور کامل غرق و فوت همه کارکنان آن تایید شد.

نفتکش در حال غرق شدن است

 رئیس سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سانچی از حالت شناور بودن خود خارج شده و در حال غرق شدن است، گفت: امیدی به پیدا کردن مفقودین نیست.

به گزارش عصرایران، محمد راستاد که برای پیگیری وضعیت نفتکش ایرانی به چین سفر کرده است، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت سانچی گفت: صبح امروز حجم آتش کشتی افزایش یافت و طول آتش را فرا گرفت، به همین دلیل امکان ورود تکاوران به کشتی فراهم نبود.

وی افزود: در مورد آخرین وضعیت سانچی باید گفت کشتی شناور بودن خود را از دست داده و در حال غرق شدن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد عملیات جست‌وجوی ۲۹ پرسنل کشتی گفت: امیدی به پیدا کردن مفقودین نیست. تکاوران ایرانی و تیم چینی با این وضعیت کشتی نمی‌توانند به آن وارد شوند.

«سانچی» در حال غرق شدن است / همه کارکنان نفتکش جان باخته اند

قطع اميد از زنده بودن دريانوردان مفقود شده

سخنگوي کميته ويژه رسيدگي به وضعيت کشتي نفتکش و رئيس سازمان بنادر و دريانوردي گفت: هيچ اميدي براي يافتن پيکرهاي مفقود شده دريانوردان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاري صدا وسيما از شانگهاي، محمد راستاد که در اتاق بحران شانگهاي حضور دارد اعلام کرد: بنا برشواهد و قرائن موجود از جمله اظهارات خدمه کشتي اصابت کرده و آخرين اطلاعات دريافتي از کشتي هاي امداد رسان و يکي از فرماندهان کشتي هاي صيادي که در منطقه حضور داشت و همچنين فرمانده کل عمليات امداد چين و اظهارات کارشناسان، کارکنان نفتکش سانچي در ساعت اوليه در اثر شدت انفجار و گازهاي متصاعد شده، متاسفانه عزيزان ما، همگي جان باختند.

وي اضافه کرد: تلاش ها براي اطفاي حريق کشتي و ورود براي انتقال پيکرهاي دريانوردان به رغم تلاش هاي انجام شده و آمادگي کامل تيم نجات براي ورود به نفتکش، به علت انفجار هاي پي در پي و گسترده ميعانات گازي ميسر نشد.

 

سانچی غرق شد / تایید فوت همه کارکنان نفتکش

همه کارکنان نفتکش جان باخته اند

در شرایط فعلی با آتش گرفتن همه بخش های نفتکش سانچی و غرق شدن دو سوم کشتی، می توان نتیجه گرفت که همه کارکنان نفتکش جان باخته اند

دو سوم کشتی غرق شده و بقیه کشتی نیز در حال غرق شدن است

در این نفتکش 30 ایرانی و 2 شهروند بنگلادشی حضور داشتند که تاکنون تنها جنازه سه نفر از آنها کشف شد

 

 

نظر شما