شناسهٔ خبر: 23554509 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

گیاهان ضدپیری کدامند؟

در اینجا خاصیت غیر قابل باور ۵ گیاه برای پیشگیری یا به دیرکرد انداختن پیری پوست معرفی شده هست

صاحب‌خبر -
شفاآنلاین>سلامت> روش های کمتر تهاجمی برای جلوگیری از پیری پوست همراه با افزایش سن، معروف هست.

به گزارش شفاآنلاین، در اینجا خاصیت غیر قابل باور ۵ گیاه برای پیشگیری یا به دیرکرد انداختن پیری پوست معرفی شده هست:

جینسنگ: این گیاه با اثرها منفی استرس در اینجا خاصیت غیر قابل باور ۵ گیاه برای پیشگیری یا به دیرکرد انداختن پیری روی بدن مقابله می کند و این منحصرا یک یاز اثرها و مزایای جینسنگ هست. افزایش استقامت و کارکرد جسمی و ذهنی از خواص دیگر این گیاه هست. جینسنگ، چین جینسنگ، و چروک‌ها را صاف می‌کند، پف را کاهش می‌دهد و پوست خسته و کدر را دو مرتبه جوان می ‌کند. اگر مثل چای اگر مثل استفاده گردد، گردش خون را افزایش می دهد و رنگ و بافت پوست را بهبود می ‌بخشد.

زغال اخته: سرشار از آنتی اکسیدان هست و تحقیقات (researches)نشان می دهد استفاده آن منتج به دفاع غیر قابل باور در مقابل نخستین علامت های پیری من جمله چین و چروک و زخم می گردد. گزارش ها علاوه بر این نشان می دهد که استفاده زغال اخته منتج به سلامت بینایی، پیشگیری از دژنراسیون ماکولا منسوب به سن و آب مروارید می گردد.

زردچوبه: این ادویه سودمند منتج به دفع محرک هایی می گردد که مقصر مبتلا شدن به مریضی زردچوبه علاوه بر این از استرس اکسیداتیو جلوگیری می نماید و یا آن را کاهش می دهد. استفاده زردچوبه از لطمه های سلولی که منتج به چین و چروک و زخم می گردند جلوگیری میکند.

پونه کوهی: پونه‌ کوهی یک بخشی از کلیدی در آشپزخانه و یک گیاه ضدپیری قوی هست. عصاره‌ پونه‌ کوهی، میکروب ‌ها را از بین خواهد برد و از جوش جلوگیری می ‌کند. این عصاره درخشش طبیعی پوست را باز می ‌گرداند، خون را تصفیه می ‌کند و گردش خون را بهبود می ‌بخشد. نتیجه؟ پوستی صورتی و درخشان.

سیر: سیر به علت خواص موثر ضدباکتریایی و ضدویروسی اش معروف هست. یک مطالعه ژاپنی دریافته که سیر در واقعیت، روند پیری در حیوانات را کند می‌ کند. اگر به عنوان یک محصول ضدپیری از سیر استفاده گردد، پوست را صاف و بدون چروک نگه می ‌دارد. علاوه بر این، از پوست در مقابل جوش و آکنه کیستیک دردناک حراست می ‌کند.

آووکادو: آووکادو درست مثل عسل، در بر دارنده ترکیبات تسکین دهنده هست که سوزش، التهاب و تورم را کاهش(Decrease) خواهد داد. علاوه بر این، سرشار از چربی‌ های مفیدی هست که چین و چروک‌ ها را صاف می ‌کند.

نظر شما