شناسهٔ خبر: 23554080 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

آیت‌الله نوری همدانی:

خدمات اجتماعی و فرهنگی و عام المنفعه نام حجت‌الاسلام مظاهری را ماندگار کرد

ابنا

«آیت الله نوری همدانی» در پی درگذشت «حجت الاسلام حاج شیخ مهدی مظاهری» چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان پیام تسلیتی صادر نمودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «آیت الله العظمی نوری همدانی» در پی درگذشت «حجت الاسلام حاج شیخ مهدی مظاهری» چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان پیام تسلیتی صادر نمودند.

متن پیام معظم له به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تاسف و تاثر خبر ارتحال خطیب محترم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری رحمت الله علیه را دریافت کردم.

این عالم فرزانه و پرتلاش سالهای متمادی با اخلاص فراوانی که داشت هدایت مردم خصوصا جوانان را بر عهده گرفت و با توسل و ادعیه و جلسات شب و روز جمعه و ایام رمضان المبارک که اینجانب به واسطه رفاقت و ارتباط با آن مرحوم از نزدیک مشاهده کرده بودم توانست در جان و روح افراد مستعد اثر گذار باشد.

خدمات اجتماعی و فرهنگی و عام المنفعه نام او را ماندگار کرد و بی شک آثار معنوی آن روحانی خدمتگزار در اذهان مردم باقی خواهد ماند و اجر و مزد صالحان را از ذات اقدس حق دریافت خواهد کرد.

اینجانب درگذشت این عالم فقید و مخلص و خدمتگزار را به حوزه علمیه و اهالی شریف و متدین اصفهان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

حسین نوری همدانی

.......................
پایان پیام/ ۳۱۳

نظر شما