شناسهٔ خبر: 23553716 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهمن ماه صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی هفدهمین فن‌بازار در سیستان و بلوچستان

فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به‌عنوان هفدهمین بخش از شبکه بزرگ فن‌بازار ملی کشور به‌زودی در زاهدان افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اخذ موافقت شورای مرکز فن‌بازار ملی ایران در روز چهارشنبه، 4 بهمن ماه جاری افتتاح خواهد شد.

کمک به بازاریابی محصولات فناورانه، انتقال فناوری، ارتقای سطح فناوری صنایع مستقر در استان، جذب سرمایه برای طرح‌های فناورانه و کمک به تجاری‌سازی آنها و برقراری روابط تجاری و فناوری بین کسب‌ و کارها از جمله ماموریت‌های این فن‌بازار است. 

مرکز فن‌بازار ملی ایران، به استناد تکالیف مندرج در نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسئولیت ایجاد و ساماندهی فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی در کشور را بر عهده دارد و تاکنون 16 فن‌بازار در استان‌های اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد را پیش از این افتتاح کرده است.

فن بازار سیستان و بلوچستان، هفدهمین دفتر فن‌بازار منطقه‌ای خواهد بود که مأموریت توسعه بازار فناوری در محدوده جغرافیایی این استان را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

نظر شما