شناسهٔ خبر: 23551675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اعضای نظام پزشکی قزوین با استاندار قزوین دیدار کردند

قزوین- اعضای نطام پزشکی استان قزوین در دیدار با استاندار خواستار همکاری برای احداث مسکن برای پزشکان متخصص استان قزوین شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای نظام پزشکی استان قزوین روز یکشنبه با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

مجید نصری در این دیدار با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای پزشکان اظهارداشت: تامین مسکن برای پزشکان یکی از کارهای مهمی است که باید به آن پاسخ داده شود و از مسئولان انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: قطعه زمینی در داخل شهر قزوین از سال ۷۷ توسط تعاونی مسکن پزشکان خریداری شده که هنوز نتوانسته ایم نسبت به ساخت اقدام کنیم و از استاندار انتظار داریم همراهی لازم را در این زمینه انجام دهند.

مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان یادآورشد: این زمین به مساحت ۱۶.۵ هکتار آماده قطعه بندی برای ۲۵۰ نفر است که به عنوان شهرک سلامت با رعایت همه مسائل زیست محیطی و ایجاد فضای سبز و زمینهای ورزشی و جاده سلامت می تواند نمونه خوبی از یک ساخت و سازی دوستدار محیط زیست باشد.

وی بیان کرد: در کوتاه مدت می توان برای ۵ هزار نفر در این ساخت و ساز شغل ایجاد کرد که در صورت موافقت و حل مشکل حریم با پادگان ارتش می توان ساخت و ساز این واحدها را عملیاتی کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم ضمن اعلام موافقت با ساخت مسکن برای پزشکان اظهارداشت: اگر زمین پیش بینی شده کشاورزی نباشد و مشکل قانونی نیز نداشته باشد آماده ایم با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از این زمین بازدید کرده و سپس نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

در این دیدار علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین هم گزارشی از وضعیت قطعه زمین تعاونی مسکن پزشکان ارائه کرد.

نظر شما