شناسهٔ خبر: 23551200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از ابتدای سال جاری؛

۱۲ هزار نفر از خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار نفر به صورت هوایی و هشت هزار به صورت زمینی از خراسان جنوبی به عتبات اعزام شده اند.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل نوفرستی مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند در خصوص اعزام های عتبات عالیات خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار نفر به صورت هوایی و هشت هزار به صورت زمینی از خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام شده اند.

 

وی در ادامه بیان کرد: در هر هفته یک پرواز هوایی برای اعزام زائرین به عتبات عالیات در بیرجند داشتیم که تعداد پروازها با توجه به میزان متقاضی برای اعزام به عتبات عالیات کاهش و یا افزایش پیدا می کند.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثبت نام برای اعزام زائرین به عتبات عالیات در اسفند ماه،از هم اکنون آغاز شده است، گفت: اطلاعیه حج و زیارت در خصوص اعزام های زائرین در ایام نوروز نیز به احتمال زیاد در بهمن ماه امسال اعلام خواهد شد.

 

نوفرستی به برگزاری آزمون جذب معاون آموزشی کاروان های عتبات عالیات در استان اشاه کرد و افزود: سازمان حج و زیارت در راستای جوان گرایی و استفاده از هم ظرفیت ها برای خدمت رسانی به زائرین اقدام به فراخوان جذب معاون آموزشی کاروان های عتبات عالیات در سراسر کشور کرد.

 

وی در ادامه بیان داشت: در خراسان جنوبی ۳۰۲ نفر در آزمون جذب معاون آموزشی کاروان های عتبات عالیات شرکت کردند که از نظر میزان شرکت کنندگان در این آزمون در کشور، رتبه پنجم را به دست آورد.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در پایان با اشاره به زمان اعلام نتایج این آمون گفت: نتایج این آزمون در بهمن ماه امسال اعلام خواهد شد و ظرفیت خراسان جنوبی برای پذیرش افراد شرکت کننده در این آزمون ۲۰۰ نفر است.

نظر شما