شناسهٔ خبر: 23551076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

ترکیب تیم ملی دوومیدانی داخل سالن برای حضور در رقابت‌های آسیایی تهران اعلام شد

تهران (پانا)- سخنگوی سازمان تیم‌های ملی ترکیب تیم داخل سالن ایران برای حضور در هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن ایران را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی با هدف بررسی عملکرد ورزشکاران و انتخاب ترکیب تیم ملی داخل سالن ایران برای حضور در هشتمین دوه رقابت‌های آسیایی که بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود با حضور مجید کیهانی، رئیس فدراسیون، هاشم صیامی، دبیر فدراسیون، پریسا بهزادی، نایب رئیس بانوان، تیمور غیاثی، هادی سپهرزاد و حسین شایان دیگر اعضای سازمان بعدازظهر امروز (شنبه) در محل فدراسیون پیگیری شد.

پس از بحث و تبادل‌نظر اعضا در این جلسه که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در خصوص تصمیم‌گیری‌های نهایی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: این نشست را با هدف انتخاب ترکیب تیم ملی داخل سالن کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران برگزار کردیم و پس از شور اعضا در خصوص عملکرد ورزشکاران در رقابت‌هایی که پشت سر گذاشتیم به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی افزود: در بخش آقایان با توجه به نتایج کسب‌شده در مسابقات داخلی و خارجی و عملکرد ورزشکاران، سعی شد بهترین‌ها را برای پوشیدن لباس تیم ملی دعوت کنیم. در بخش بانوان نیز دو نفر برتر مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور و همچنین نفرات برتر رده سنی جوانان را برای حضور در ترکیب تیم دعوت خواهیم کرد. به همین منظور اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان در بخش آقایان از روز دوشنبه 25 دی ماه در شهر ارومیه برگزار می‌شود. اینجانب به‌عنوان سرپرست به همراه هادی سپهرزاد و حسین شایان نیز به‌عنوان مربیان در این دوره اردویی حضور خواهیم داشت. اردوی بانوان نیز به صورت غیرمتمرکز با سرپرستی و نظارت خانم پریسا بهزادی در استان‌های مرتبط ورزشکاران مدنظر برگزار می‌شود.

غیاثی در پایان با اشاره به اعضای تیم ملی داخل سالن در بخش آقایان تأکید کرد: تعدادی از ورزشکاران نظر مساعد اعضای سازمان تیم‌های ملی را به خود جلب کردند و حضورشان در ترکیب تیم قطعی است، اما برخی از ورزشکاران را نیز به اردو دعوت کردیم تا در این مدت باقیمانده به آغاز مسابقات، پس از ارزیابی نهایی حضورشان را در ترکیب تیم ارزیابی کنیم.

ورزشکاران (آقایان) دعوت شده به اردوی تیم ملی داخل سالن ایران به شرح زیر هستند:

60 متر: حسن تفتیان، رضا قاسمی و محمد چشمه‌زار

60 متر بامانع: میلاد سیار، امین برزی و احمدرضا خنفری

400 متر: سجاد هاشمی آهنگری، علی خدیور و رضا کاشف

برای انتخاب تیم 4 در 400 متر امدادی از میلاد رمضانی، رضا ملک‌پور و مهدی رحیمی در اردو رکوردگیری شده و دو نفر به ترکیب دعوت خواهند شد.

800 متر: امیر مرادی، پژمان یارولی و حمید تشکری

1500 متر: امیر مرادی، علی فهیمی و مسلم نیادوست

3000 متر: جلیل ناصری، حسین کیهانی و همایون همتی

پرتاب وزنه: علی ثمری (از بین شاهین مهردلان، شاهین جعفری و محمدحسین اسکندری که به اردو دعوت شده‌اند، پس از ارزیابی عملکرد در طول مدت اردو دو نفر انتخاب خواهند شد.)

پرش بانیزه: محمد بنی آدم و حسین فلاح

پرش ارتفاع: کیوان قنبرزاده، محمدرضا وظیفه دوست و رضا سلیمی

پرش سه گام: وحید صدیق (از بین متین مداحی، امیر هزامی، مهدی تماری و حمیدرضا کیا در این اردو دو نفر برای ترکیب انتخاب می شوند.)

پرش طول: علیرضا خالدی، محمد قائدزاده و محمد ارزنده

هفتگانه: میلاد میری، علی محبی و محمد معتمدنیا به اردو دعوت شده‌اند اما برای حضور در ترکیب متعاقباً تصمیم‌گیری خواهد شد.

نظر شما