شناسهٔ خبر: 23550374 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کارمندان کاخ سفید فرزندان ترامپ را به چه اسمی صدا می‌زنند؟

برخی اطرافیان ترامپ در جمع خصوصی خود دو پسر ارشد او را با نام پسران صدام صدا می‌زنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

مطالب کتاب جنجالی "آتش و خشم در کاخ سفید ترامپ"، فراتر از کاخ سفید رفته و به دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ، پسران ترامپ، نیز رسیده است. 

مایکل وولف در این کتاب که هفته گذشته منتشر شد، نوشته است برخی اطرافیان ترامپ در جمع خصوصی خود دو پسر ارشد او را با نام پسران صدام صدا می‌زنند!

این نویسنده آمریکایی با اشاره به اریک و دونالد ترامپ جونیور، در ابتدای این کتاب آورده است که کارمندان داخلی کاخ سفید و اطرافیان ترامپ در غیاب این دو، آنها را "عدی" و "قصی" صدا می‌زنند.

در کتاب آتش و خشم در کاخ سفید به خصوصیات پسران ترامپ پرداخته شده اما به برخی اختلافات داخلی آنها با ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر (دختر و داماد ترامپ) و همچنین استیو بنن مشاور اخراجی کاخ سفید و دیگر افراد اشاره‌ای نشده است.

پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، پسرانش کنترل تشکیلات وی را برعهده گرفتند و در حال حاضر آن را اداره می‌کنند. این دو همانند خواهر خود ایوانکا و جرد کوشنر داماد ترامپ دارای منصب رسمی در کاخ سفید نیستند.

وولف در کتاب خود به علت انتخاب نام‌ پسران دیکتاتور سابق عراق برای پسران ترامپ اشاره نکرده است اما در بخشی از این کتاب نشان داده شده که چگونه اعضای خانواده ترامپ و کوشنر همگی از شرکت‌های تجاری پسران ترامپ و فعالیت‌های اقتصادی مشکوک آنها حمایت می‌کنند.   

در یکی از بخش‌های برگزیده این کتاب، به نقل از استیو بنن (استراتژیست سابق ترامپ در کاخ سفید)، به ملاقات مخفیانه دونالد ترامپ جونیور با روس‌ها اشاره می‌شود؛ ملاقاتی که استیو بنن آن را خیانت‌آمیز توصیف کرده است.

http://www.afkarnews.ir/

گفتنی است عدی صدام فرمانده ارتش فداییان صدام بود. وی به خاطر شکنجه وحشیانه دشمنان رژیم پدرش معروف بود و تمایل به اعمال خشونت و تجاوز همراه با سبک زندگی عیاشی داشت. الجزیره با اشاره به مرگ عدی نوشت: او به خاطر سبک زندگی عیاشانه و پر زرق وبرق و نیزعلاقمندی به جمع آوری ماشین شهرت داشت.

قصی، دیگر پسر صدام کنترل نیروهای گارد ویژه عراق را برعهده داشت وبه برنامه دفاع از بغداد کمک کرد. به گفته دیلی میل وی ممکن است مسئول مرگ افراد بیشتری نسبت به برادرش عدی باشد.

عدی و قصی صدام یکی از موارد بیشماری هستند که وولف در کتاب خود به آنها پرداخته است.

یکی از موارد دیگر در این کتاب، اشاره به مرگ غم‌انگیز «فرد ترامپ» برادر ترامپ است. وی شخصی الکلی بود و ترامپ در جایی اشاره به اعتیاد وی به مواد مخدر کرده است.

وولف درباره او می‌نویسد: به گفته بسیاری، فرد، برادر بزرگتر ترامپ فردی همجنسگرا بود و در اثر مصرف بیش از حد الکل در سال 1981 و در سن 43 سالگی درگذشت.

جزئیات دیگر در این کتاب نشان می دهد ترامپ که هیچگاه در ارتش خدمت نکرده، به مدرسه نظامی رفته است.

ترامپ در توییتر خود با اشاره به این کتاب، آن را پر از دروغ، اشتباه و برگرفته از منابعی که وجود خارجی ندارند، خواند.

 

نظر شما