شناسهٔ خبر: 23548435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

نظر گرشاسبی درباره ادامه کار برانکو و مشکلات پرسپولیس

صاحب‌خبر -
 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خودمان را موظف دانستیم که مشکل محرومیت از دو پنجره برطرف شود.
به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی دیروز در نشست خبری باشگاه شرکت کردند. گرشاسبی درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و ضرری که به باشگاه وارد کرد، گفت: مشکلات بعد از رفتن طارمی به ریزه اسپور به وجود آمد و ضررهایی به پرسپولیس وارد شد. باشگاه موظف به پرداخت ۸۰۰ هزار یورو جریمه شد اما با پیگیری اعضای محترم هیات دولت و همچنین شخص وزیر ورزش، توافقاتی صورت گرفت.
او افزود: طارمی با توجه به دوری چهار ماه و ۱۰ روزه‌اش از مسابقه‌ها ضربه روحی متحمل شده بود و ما اورا به جلسه هیات مدیره دعوت کردیم تا پیشنهاد تمدید قردادبدهیم تا طارمی با جبران کردن، دل هواداران را به دست بیاورد. برانکو و پیروانی بارها با او جلسه گذاشتند اما تفکر طارمی به این گونه بود که می‌خواست در خارج از کشور تجربه کسب کند چون می‌گفت سنش هم طوری است که نمی‌تواند چند سال دیگر صبر کند. او ادامه داد: در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که با جبران بخشی از ضررهای وارد شده اجازه رفتن طارمی را بدهیم. طبق تفاهمنا‌مه‌ای که طارمی امضا کرده است، او باید بخشی از دریافتی‌اش از الغرافه را به پرسپولیس بدهد. همچنین تمام پاداشی که فیفا برای بازیکنان ملی‌پوش در نظر گرفته باید به صورت کامل به حساب باشگاه واریز شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که “طارمی از امضای قرارداد با الغرافه خبر داده است” گفت: تا زمانی که باشگاه الغرافه به نامه ما پاسخ ندهد، این موضوع برای ما قطعی نیست.گرشاسبی درباره پرداخت مطالبات ژوزه گفت: ژوزه تمام شد. خیالتان راحت. بدهی‌ها صفر شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید می‌کند یا نه، توضیح داد: در حال حاضر روند به سمت شفاف‌سازی و اصلاح امور پیش می‌رود. تمام مباحث مالی به صورت شفاف و قانونمند انجام می‌شود. مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از جریمه‌های فیفا رفع شده و دینی بود که بیشترش به صورت ناحق از حلقوم پرسپولیس بیرون کشیده شد و کمر باشگاه را در یکی دو سال اخیر خم کرد اما خوشبختانه با درایت همه، بخش عمده‌ای از آن حل شده است. گابریل بازیکن پرسپولیس از باشگاه شکایتی داشت که حل شد. بعد از آن او با وکیلش به مشکل خورد و به فیفا شکایت کرد و گفت وکیلم طلبم را نداده است. ما هم جواب دادیم و پرونده به CASرفته است. او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد برانکو به صورت قطعی دو ساله است یا در سال دوم مشروط تمدید می‌شود، گفت: تمام مواردی که به ذهن شما می‌آید، در قرارداد لحاظ شده و مشکلی نیست. مشکل نوراللهی هم در حال حل شدن است و با پیگیری‌های انجام شده ظرف چند روز آینده خبر قطعی و خوشحال کننده را به هواداران اعلام خواهیم کرد .
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از نشست خبری درباره این که این باشگاه هیچ گاه در پرونده‌های حقوقی برنده نبوده و همیشه با پرداخت بدهی‌ها آن را مختومه اعلام کرده است اظهار کرد.وی درباره بدهی زیادی که باشگاه به برخی افراد مانند گولچ، گابریل، بنگستون، همامی و علی دایی دارد گفت: پرداخت خارجی‌ها انجام شده است. تا الان طلب ۵۰ فوتبالیست از سال‌های قبل مانده بود که حل شد.. گرشاسبی درباره پرداخت جریمه پرونده ریزه‌اسپور توضیح داد: باشگاه موظف به پرداخت بود و باید این مبلغ را از بازیکن بگیرد. فرض کنید طارمی توان پرداخت این مبلغ را نداشت و ما باید در مرحله آخر او را به زندان می‌انداختیم که این موضوع در شأن باشگاه نبود که چنین رفتاری کند.

برچسب‌ها:

نظر شما