شناسهٔ خبر: 23547585 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

ساخت دستگاه تقویت‌کننده عضلات داخلی ران در دانشگاه علامه

دستگاه تقویت‌کننده عضلات داخلی ران پا با داشتن این قابلیت و امکان در اجرای حرکت و برگشت پای متحرک به سمت پای ثابت و با وارد کردن نیرو موجب جمع شدن جک گازی شده و موجب تقویت عضلات داخلی ران می‌شود.

صاحب‌خبر -

شفا آنلاین>سلامت>محققان دانشگاه علامه طباطبائی موفق به طراحی و ساخت دستگاه تقویت‌کننده عضلات داخلی ران پا شدند.

به گزارش شفا آنلاین، دستگاه تقویت‌کننده عضلات داخلی ران پا با داشتن این قابلیت و امکان در اجرای حرکت و برگشت پای متحرک به سمت پای ثابت و با وارد کردن نیرو موجب جمع شدن جک گازی شده و موجب تقویت عضلات داخلی ران می‌شود.

این دستگاه در تقویت عضلات افراد سالمند، اشخاصی که نیازمند بازتوانی جسمی بوده و به ویژه برای بانوان باردار کاربرد دارد که به دلیل کم‌وزن بودن و سهولت در جابه‌جایی آن در منزل نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این دستگاه در تیم تحقیقاتی دانشگاه علامه به سرپرستی حبیب هنری، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان این دانشگاه، علیرضا احمدی، دانشجوی دکتری تربیت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی و سمیه رستمی‌آذر، دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در اداره ثبت اختراعات سازمان اسناد و املاک کشور به شماره ثبت ۹۴۳۷۹ و طبقه بین‌المللی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها:

نظر شما