شناسهٔ خبر: 23547435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هلال احمر در سخت‌ترین شرایط، آرامش‌بخش جمعیت محتاج است

استاندار زنجان با اشاره به دخالت انسان در سرنوشت طبیعت اظهار کرد: هلال احمر در سخت ترین شرایط، آرامش بخش جمعیت

صاحب‌خبر -

استاندار زنجان با اشاره به دخالت انسان در سرنوشت طبیعت اظهار کرد: هلال احمر در سخت ترین شرایط، آرامش بخش جمعیت محتاج است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان امروز (23 دی) در مراسم تجلیل از امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در امداد رسانی و کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، اظهار کرد: افزایش جمعیت موجب دخالت بشر در سرنوشت طبیعت شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران کشور پرحادثه‌ای است و بخشی از زلزله های اخیر به دلیل خشکسالی رخ داده است، افزود: جمعیت هلال احمر در حوادث در آمادگی کامل به سر می برد.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه هلال احمر در شرایط سخت و طوفانی آرامش بخش جمعیت محتاج است، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر امید را به زلزله زدگان کرمانشاه بازگرداند.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان هم با اشاره به حضور به موقع امدادگران استان زنجان پس از وقوع زلزله کرمانشاه ادامه داد: 33 نفر از امدادگران در 16 روزکاری در کرمانشاه حضور داشتند.

شهرام میرزایی با اشاره به اینکه امدادگران زنجان به 2111 خانواده اسکان اضطراری داد، افزود: بالغ بر 7 میلیارد ریال کمک‌های غیرنقدی و 250 میلیون تومان نقدی جمع آوری شد.

انتهای پیام

نظر شما