شناسهٔ خبر: 23547402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن: تیم‌های والیبال بانوان مشکلات مالی دارند

R41346/P1377/S6,51/CT1

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با بیان اینکه شرایط مالی تیم ذوب‌آهن را آزار می‌دهد، گفت: بازی راحتی را در هفته ششم لیگ برتر والیبال داشتیم و خوشبختانه ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم.

صاحب‌خبر -

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره دیدار هفته ششم تیم والیبال ذوب‌آهن در برابر سالوت تهران اظهار داشت: بازی بسیار آسانی در برابر سالوت تهران داشتیم و خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز این بازی را به راحتی کسب کنیم.

وی با اشاره به تیم جوان و با انگیزه سالوت تهران و ضعیف نبودن این تیم تصریح کرد: لیبرو این تیم بسیار خوب عمل کرده و اگر تیم ذوب‌آهن این بازی را جدی نمی‌گرفت امکان داشت با مشکل مواجه شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با رضایت از شرایط و عملکرد بازیکنان خود افزود: خوشبختانه بازیکن آسیب دیده نداشته و در همه پست‌ها بازیکن در اختیار داریم.

صادقی با اشاره به اوضاع مالی نامناسب تیم ذوب‌آهن ادامه داد: تیم در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و این مسئله گریبان بسیاری را گرفته اما بقیه شرایط و امکانات برای تیم مهیا است.

وی در پایان با اشاره به صدر نشینی تیم پیکان خاطرنشان کرد: به دلیل یک بازی بیش‌تر این تیم در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ‌برتر بانوان قرار دارد، تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن باید هفته آینده را نیز بازی کرده و اگر بازی را پیروز شویم در رده نخست جدول قرار گرفته و قهرمان نیم‌فصل لیگ‌برتر بانوان می‌شویم.

انتهای پیام /

نظر شما