شناسهٔ خبر: 23547038 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اختصاصی مشرق/

شناسایی پیکر همرزم سردار سلیمانی در جنوب غرب دیرالزور ؛ «ابوالهدی» از فرمانده هان نظامی حزب الله لبنان آسمانی شد + عکس

شهید شرف الدین هفته گذشته در جریان درگیری با تروریست های داعش در جنوب غرب استان دیرالزور به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دقایقی قبل پیکر شهید حاج محمد صادق شرف الدین از فرمانده هان نظامی جبهه مقاومت حزب الله لبنان که در جریان نبرد با تروریست های تکفیری در جنوب غرب استان دیرالزور به شهادت رسیده بود توسط نیروهای مقاومت شناسایی شد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: شهید شرف الدین هفته گذشته در جریان درگیری با تروریست های داعش در جنوب غرب استان دیرالزور به شهادت رسید و  دقایقی قبل نیروهای مقاومت پیکر این شهید والامقام را شناسایی کردند و به پشت خطوط دفاعی باز گردانند.

وی به جزئیات شهادت حاج « ابوالهدی» در جنوب غرب استان دیرالزور اشاره کرد و گفت: متاسفانه فرمانده و نیروهایش در صحرای دیرالزور توسط تروریست ها کمین خوردند و به همرزمان شهید خود پیوستند.

شهید حاج محمد صادق شرف الدین از فرمانده هان نسل اول جبهه مقاومت حزب الله لبنان است که در جریان عملیات شناسایی مناطق تحت اشغال تروریست ها در جنوب غرب استان دیرالزور در کمین گرفتار شدند.

پیکر شهید شرف الدین و همرزمانش از هفته گذشته در اختیار عناصر تروریستی بود اما امروز با عملیات نیروهای جبهه مقاومت تروریست ها عقب رانده شدند و پیکیرهای شهدا در این محور شناسایی شد.

نظر شما