شناسهٔ خبر: 23546081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

مهاجم استقلال از اين تيم جدا شد

مهاجم استقلال با دريافت رضايتنامه‌اش به صورت رسمي از تيم تهراني جدا شد.

صاحب‌خبر -

سجاد شهباززاده که با جدايي از نفت تهران با عقد قراردادي دوساله تابستان امسال به استقلال تهران پيوسته بود، در نهايت امروز بعد از دريافت رضايتنامه‌اش از اين تيم جدا شد.

شهباززاده که در جمع آبي‌ها خوش درخشيده بود ليگ ترکيه را انتخاب کرد و پس از نمايشي ضعيف زمستان گذشته به ايران بازگشت. سجاد علاقه داشت دوباره به استقلال ملحق شود اما اين تيم از جذب بازيکن محروم بود. مهاجم 27 ساله پس از استقلال پيوستن به تراکتورسازي را امتحان کرد اما آنها هم مانند استقلال از جذب بازيکن محروم بودند.


او در نهايت مجبور شد به نفت تهران برود و در مدت زماني که علي دايي به او فرصت داد دوباره با جو فوتبال ايران آشنا شود اما به اوج نرسيد. او با اميد و انگيزه فراوان به استقلال بازگشت اما هفته چهارم از ناحيه همسترينگ مصدوم شد و بازي‌هاي بسياري را از دست داد.


بازگشت او به ترکيب با هماهنگ شدن مهاجمان تحت نظر وينفرد شفر همراه شد. شهباززاده جايي در ترکيب ثابت پيدا نکرد تا در هفته‌هاي اخير حتي در ليست 18 نفره هم قرار نگرفت. شهباززاده در نهايت امروز تصميم گرفت به جايي برود که براي پيشرفت فضاي بيشتري داشته باشد.


مهاجم استقلال ابتدا قصد داشت به تراکتورسازي برود اما با پرشدن ليست بازيکنان اين تيم حالا جدي ترين مقصد او ذوب آهن و همکاري دوباره با اميرقلعه نويي است. گفته مي‌شود طرفين مذاکراتي هم داشته‌اند و بايد ديد در نهايت شهباززاده کدام تيم را انتخاب مي‌کند.

نظر شما