شناسهٔ خبر: 23545399 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان خبر داد؛

دستگیری خواستگار قلابی فضای مجازی در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: زن شیادی که تحت عنوان خواستگار مرد، در فضای مجازی از بانوان کلاهبرداری می کرد، توسط پلیس آشتیان شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

صراط: فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: زن شیادی که تحت عنوان خواستگار مرد، در فضای مجازی از بانوان کلاهبرداری می کرد، توسط پلیس آشتیان شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش پایگاه پلیس، محمدعلی گودرزی اظهار داشت: چند روز قبل خانمی به پلیس شهرستان آشتیان مراجعه کرد و درخواست پیگیری یک مورد کلاهبرداری و اخاذی از وی در فضای مجازی را خواستار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان افزود: در تحقیقات انجام شده، شاکی پرونده گفت که مدتی قبل با خانمی آشنا شده و این خانم، جوانی را برای ازدواج به وی معرفی کرده تا مدتی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با هم در ارتباط باشند، تا اینکه بعد از گذشت مدتی از آشنایی، فرد خواستگار با عناوین مختلف، مبالغی وجه نقد از وی دریافت کرده و با توجه به اینکه تصاویر خصوصی وی در اختیارش است، قصد اخاذی دارد.

گودرزی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، فرد کلاهبردار شناسایی و در منزلش دستگیر و مشخص شد که این فرد خانمی است که شماره تلفن فرد خواستگار را در اختیار متهم پرونده قرار داده و در این مدت تحت عنوان مرد خواستگار با شاکی پرونده در شبکه اجتماعی ارتباط داشته و از این طریق از او کلاهبرداری و اخاذی می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان عنوان کرد: در بازجویی های تکمیلی، متهم دستگیر شده به دو مورد دیگر کلاهبرداری به این روش از بانوان به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات، متهم دستگیر شده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما