شناسهٔ خبر: 23545232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

مرحوم مظاهری نمونه‌ای کم‌نظیر از مبلغان راستین دین بود

حوزه/ مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مظاهری سالیان متمادی زلال معارف اهل‌البیت علیهم‌السلام را با ندای پرجذبه و سرشار از معنویت دعای ابوحمزه و کمیل در جان مشتاقان فرو ریخت و تشنگان معنویت و اخلاق را از آموزه‌های پربرکت آن معارف آسمانی سیراب ساخت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پی ارتحال عالم ربانی و چهره ماندگار تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری، در پیامی آورده است: ارتحال عالم جلیل‌القدر و مبلّغ وارسته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج شیخ مهدی مظاهری رحمة‌الله‌علیه، مردم ولایتمدار و عالم‌پرور اصفهان را در ماتم فرو برد.

حضور اثربخش این مبلّغ متقی در طول چند دهه در دارالمؤمنین اصفهان، برکاتی بسیار به‌همراه داشت که برجسته‌تر از همه، اهتمام ایشان به دعا و مناجات بود.، ایشان سالیان متمادی زلال معارف اهل‌البیت علیهم‌السلام را با ندای پرجذبه و سرشار از معنویت دعای ابوحمزه و کمیل در جان مشتاقان فرو ریخت و تشنگان معنویت و اخلاق را از آموزه‌های پربرکت آن معارف آسمانی سیراب ساخت.

 افزون بر آن، در فعالیت‌های فرهنگی و عام‌المنفعه نیز کوششی کم‌نظیر داشت و به یُمن خلوص ایمانی و جایگاه رفیع معنوی و اجتماعی، مؤسسات خیریه و فرهنگی بسیاری بنیان نهاد که ثمرات و برکات مادی و معنوی آن همچنان ساری و جاری است.

دفتر تبیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در کنار خیل علاقه‌مندان ایشان، افتخار داشت در پاسداشت کوشش‌های پرخیر و برکت این عالم فرزانه که حقیقتاً نمونه‌ای کم‌نظیر از مبلغان راستین دین بود، از ایشان به‌عنوان نخستین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان تجلیل نماید و در تکریم عالمان دینی سهمی داشته باشد.

بی‌تردید، با فقدان این روحانی جلیل‌القدر، حوزه  علمیه و عموم مردم متدین اصفهان، سرمایه معنوی و علمی بزرگی را از دست داد. دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ارتحال این عالم ربانی را به محضر نورانی حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظّم انقلاب، مراجع معظّم تقلید و مردم متدیّن اصفهان و به‌ویژه بیت شریف ایشان تسلیت می‌گوید و علوّ درجات را برای روح پرفتوحشان در عالم اعلی مسئلت می‌نماید.

نظر شما