شناسهٔ خبر: 23545147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران:

شهدای پلاسکو الگوی آتش‌نشانان هستند/ مقام شهدا در جامعه حفظ شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: شهدای پلاسکو الگوی آتش‌نشانان هستند و امروز باید مقام و رتبه شهدا در جامعه حفظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران، ظهر امروز همزمان با فرارسیدن اولین سالگرد حادثه پلاسکو، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان تهران، شهردار منطقه 20 و معاون فرهنگی شهردار منطقه 20 به همراه برخی همکاران خود با خانواده‌های دو شهید این حادثه، رضا شفیعی و بهنام میرزاخانی دیدار و با آنان گفت‌وگو و به‌رسم یادبود با اهدای لوح از آنان تقدیر کردند.

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با خانواده شهدا به گفت‌وگو پرداخت و گفت: ما در سازمان وظیفه خود می‌دانیم تا احترام و مقام خانواده شهدا حفظ کرده و این را بر خود واجب دانسته که از هر خواسته‌ای مشروع از سمت شما خانواده‌های عزیز استقبال و کمک‌رسانی کنیم و برای تسلای آلامتان همیشه به فکر و یاد مقام شما بزرگان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای پلاسکو الگوی آتش‌نشانان هستند؛ این شهدا برای سازمان و کشور افتخارآفرینی کردند و باید بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنان باشیم تا مقام و رتبه شهدا را در جامعه حفظ کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان تهران افزود: در گذشته ایثارگری در سازمان آتش‌نشانی بود ولی با این شهدا معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد و هویت جدیدی از ایثارگری در جامعه نمود پیدا کرد و ادامه این راه برای آتش‌نشانان مگر با ایثارگری میسر نخواهد شد. چون مهم‌ترین موضوع زندگی یک انسان حفظ جان خود است و کسی که جان خودش برای انسان دیگری فدا می‌کند ارزشش از هر بشری بالاتر است.

شهردار منطقه 20 تهران هم در این دیدار افزود: شهدای آتش‌نشان ما باعث مباهات کشورند که باعث قوام و دوام جامعه اسلامی می‌شوند. مخصوصاً شهدای حادثه پلاسکو که برای نجات جان مردم در این مأموریت با رشادت و دلیری تمام جان‌برکف گذاشتند و از میان ما پر کشیدند.

انتهای پیام/ن

نظر شما