شناسهٔ خبر: 23543626 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

برانکو: با این همه برد، خسته‌کننده شده‌ایم/ دنبال کسب بیشترین قهرمانی هستیم

ورزش > لیگ برتر - سرمربی پرسپولیس در نشست خبری این باشگاه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ، حمیدرضا گرشاسبی و افشین پیروانی امروز در نشست خبری باشگاه پرسپولیس شرکت کردند.
سرمربی پرسپولیس در این نشست و در ابتدا گفت: مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم تقویت بزرگی برای پرسپولیس هستند. ما قراردادمان را دو ساله تمدید کردیم. یک بار دیگر از آقای گرشاسبی و هیات مدیره محترم تشکر می‌کنم که سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم. همکاری و کار برای توسعه بیشتر تیم است. من از حمایت بی دریغ هواداران تشکر می‌کنم. بدون هواداری پرشور هواداران و عشقی که به تیم می‌دهند، کار کردن سخت است. افتخار می‌کنم که عضوی از باشگاه پرسپولیس هستم. همین طور که آقایان کاشانی و گرشاسبی خدمات زیادی به باشگاه پرسپولیس کرده‌اند، امیدوارم این خدمت را در تمام جوانب ادامه دهند. توافق کردیم که قرارداد جدیدی داشته باشیم و باید بگویم تازه اول راه است و من از یک چالش جدید خوشحال هستم.
برانکو ایوانکوویچ در ادامه گفت: نتایجی که تا امروز کسب کردیم به هیچ عنوان ما را به خواب نخواهد برد، بلکه انگیزه بیشتری برای بهتر کار کردن به ما داده است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با تلاش زیاد، پرسپولیس را به این ‌جایگاه رساندند. همه اعضای تیم مهم هستند اما بازیکنانی که پرسپولیس را به این‌جا رسانده‌اند مهم‌تر هستند چون آن‌ها در زمین زحمت کشیدند و حداکثر توانشان را می‌گذارند. هیچ کدام از ما از انتقاد فرار نمی‌کنیم و انتقاد در تمام دنیا وجود دارد. این نشست خبری هم نشان می‌دهد همیشه به دنبال همکاری با رسانه‌ها هستیم. شاید مقداری با بردهای پشت سر همی که آوردیم خسته شده باشیم اما انتظار دارم همکاری دوستانه و ورزشی با یکدیگر داشته باشیم.
برانکو در ادامه گفت: من بارها گفتم و آقایان پیروانی و گرشاسبی نیز اینجا حضور دارند. همیشه اهداف بلندی پیش روی خودمان قرار داده ایم. طبیعی است که هیچ وقت کار به آسانی پیش نخواهد رفت اما هدف ما این است که علاوه بر اینکه به طور مستمر در فوتبال ایران به دنبال قهرمانی باشیم، ابتدای فصل اهداف بزرگ مان را اعلام کرد. این اهداف ما برای همه فصول است. سوپرجام را فتح کنیم، قهرمان لیگ شویم و قهرمان آسیا و یا هر قهرمانی که در مسیر قرار دارد. سوپرجام را کسب کردیم، تا نیمه نهایی نیز رفتیم. تا نیمه نهایی موفقیت بزرگی داشتیم چون در این بازی ها خیلی جزییات و شانس و عوامل دیگر دخیل است. باید این را بدانیم که از تمام تیم ها موقعیت سخت تری داشتیم. 9 بازی را بیرون از تهران بازی کردیم. با توجه به اینکه می دانیم چقدر هواداران مهم هستند و حمایت آنها را نیاز داریم. البته این فصل و تمام فصول این هدف ماست که بیشترین قهرمانی را کسب کنیم.
برانکو در ارتباط با اینکه چرا تمدید قراردادش طولانی شده و آیا به خاطر حضور در تیم ملی این مساله طولانی شده است، گفت: منظورتان کدام تیم ملی است؟ اگر طول کشید به این خاطر بود که ما برنامه فشرده ای داشتیم. یک مقدار هم زمان نیاز بود تا آقای گرشاسبی مسائل را سبک و سنگین کند تا ببیند شرایط باشگاه به چه شکل است. ما هر سه روز بازی داشتیم و وقتی برای مذاکره نداشتیم. تیم ملی ایران سرمربی دارد که موفق شده به جام جهانی راه پیدا کند. مربی ای که با او ایران به جام جهانی خواهد رفت. اگر منظورتان در خصوص دیگر کشورهاست بله پیشنهاد داشتیم اما این دلیل نبود که مذاکرات مان کند پیش برود.
سرمربی پرسپولیس در مورد بازگشت احمد نوراللهی گفت: من خوشحالم بابت بازگشت او. متاسفانه خیلی طول کشید تا وضعیت او مشخص شود. بدترین چیز برای بازیکن فوتبال این است که مثل او یک سال بازی رسمی نداشته باشد. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا هر چه زودتر او را برای بازی آماده کنیم و طی تمرینات ارزیابی خواهیم کرد در چه شرایط از آمادگی قرار دارد و به چه شکل می تواند کمک کند. اینکه برای رقابت برای نفرات اصلی خواهد بود باید بگویم بله. انتظار داریم بعد از زمان مشخصی کیفیت خود را همانند قبل از حضورش در سربازی نشان دهد.
برانکو در مورد برنامه های آینده خود در دو سال پیش رو با تمدید قرار داد گفت: من همیشه گفته ام باشگاه از همه چیز مهمتر است. هیچ فردی وجود ندارد که از باشگاه مهم باشد. تنها منطق همین است همانطور که آقای گرشاسبی گفتند هم طارمی که موضوع او در طول نیم فصل در جریان بود، پیشنهاد باشگاه را داشت اما راه دیگری را انتخاب کرد. ما بهترین آرزو را اما برای او داریم، به عنوان یک ملی پوش و بابت تلاش هایی که در طول سه سال برای باشگاه انجام داد از طرف باشگاه تشکر می کنیم و این یعنی حرفه ای گری.
43 43

برچسب‌ها:

نظر شما