شناسهٔ خبر: 23543383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

مردم با کسب آموزش های لازم بحران ها را به خوبی مدیریت خواهند کرد

زنجان-دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: مردم با کسب آموزش های لازم بحران ها را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان؛ محمود محمدی نسب در دیدار با استاندار زنجان، انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی مستمر در سطوح مختلف را ضروری خواند و اظهار کرد: آموزش خانواده ها به ویژه در مناطق روستایی به صورت چهره به چهره، ارائه آموزش به پرسنل ادارات و دستگاه های اجرایی استان ها و انجام اقدامات فرهنگی در دستور کار جمعیت هلال احمر کشور قرار دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت ارائه آموزش های امدادی به مردم و به ویژه شاغلین دستگاه های اجرایی در استان های سراسر کشور، تاکید کرد و گفت: چنانچه آموزش های لازم به مردم ارائه شود، در زمان وقوع حوادث و سوانح، مردم به خوبی بحران ها را مدیریت کرده و با نیروهای امدادی، همراهی بهتری خواهند داشت.

محمدی نسب انجام فعالیت های آموزشی و فرهنگی در استان های سراسر کشور را از اقدامات و راهبردهای جمعیت هلال احمر برشمرد و عنوان کرد: وجود کتابخانه ای با ظرفیت ۵۵۰ نفر و مخزنی با ۸۵ هزار جلد کتاب در مجموعه هلال احمر استان زنجان، نمونه ای از فعالیت های فرهنگی این مجموعه در زنجان به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه جمعیت فعال در حوزه امداد و نجات هلال احمر، داوطلب‌ محور هستند، ابراز کرد: فعالین جمعیت هلال احمر کشور، هیچ رابطه استخدامی با این مجموعه ندارند و همواره به صورت داوطلبانه، بخشی از وقت خود را جهت ارائه خدمات داوطلبانه اختصاص می دهند.

محمدی نسب با بیان اینکه استان زنجان یکی از مناطق حادثه خیز به ویژه در مواردی همچون سیلاب، زلزله و سوانح جاده ای به شمار می آید، خاطر نشان کرد: با همراهی مدیران استانی و مردم با داوطلبین جمعیت هلال احمر، می توان در زمان بروز حوادث، امدادرسانی مناسبی داشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور قدردانی از جمعیت هلال احمر استان زنجان در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه به ویژه منطقه دالاهو را هدف اصلی خود از سفر یک روزه به زنجان عنوان کرد و افزود: فعالین جمعیت هلال احمر زنجان در حوادث مختلف، همراهی خوبی با جمعیت هلال احمر کشور در امدادرسانی دارند.

نظر شما