شناسهٔ خبر: 23542896 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

روزانه 4هزار موشک به اسرائیل شلیک خواهد شد

منابع اسرائیلی اعلام کردند در صورت تجاوز این رژیم به لبنان حزب الله توانایی شلیک دستکم 4 هزار موشک در روز را به اراضی اشغالی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، منابع اسرائیلی اعلام کردند در صورت تجاوز این رژیم به لبنان حزب الله توانایی شلیک دستکم 4 هزار موشک در روز را به اراضی اشغالی خواهد داشت. بنابر این گزارش، روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی نوشت: موشک هایی که حزب الله استفاده خواهد کرد هم دارای بیشترین دقت در هدف گیری و قدرت تخریب اهداف تعیین شده خواهد بود.

این روزنامه اشاره کرد که با توجه به توانایی حزب الله سرزمینهای اشغالی فلسطینی در ساعت هدف حداقل 150 موش سنگین قرار خواهد گرفت. حسب برآوردهای اولیه سازمانهای اطلاعات نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، موشک های حزب الله از نظر جغرافیایی، سراسر سرزمینهای اشغالی فلسطین را پوشش خواهد داد.

این گزارش می افزاید، جبهه داخلی این رژیم در برابر موشک های حزب الله توانایی مقاومت نخواهد داشت و نسبت به آنچه عدم درک وزیران رژیم صهیونیستی در قبال این موضوع خواند انتقاد شده است. به نوشته این روزنامه ضعف روحیه جبهه داخلی بر روحیه جبهه نبرد هم تاثیر منفی می گذارد.

یدیعوت آحرونوت مدعی شد که تعداد و شدت حملات موشکی حزب الله در جنگ آینده در صورتی کم خواهد شد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بتواند اهداف زیادی را بصورت موفقیت آمیز بمباران کند و نیروی زمینی این رژیم نیز وارد خاک لبنان شود. این روزنامه همچنین پیش بینی کرد که در صورت وقوع جنگ با لبنان، جبهه جنگ به سوریه نیز کشیده می شود.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم به تازگی اعتراف کرد که در صورت وقوع جنگ، 30 درصد از ساکنان مناطق شمالی اشغالی هیچ جایی برای پناه گرفتن ندارند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما