شناسهٔ خبر: 2354255 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لاریجانی در صحن علنی مجلس:

اتهام‌زنی به مجلس در عدم رأی دادن به وزرا اقدام ناجوانمردانه‌ای است

رئیس مجلس تأکید کرد: اتهام‌زنی به مجلس در عدم رأی دادن به وزرای پیشنهادی قبلی علوم اقدام ناجوانمردانه‌ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان و بعد از سخنرانی علی مطهری به عنوان مخالف فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: آقای مطهری در بخشی از سخنان خود گفت که «اگر مجلس به فرهادی برای تصدی سکان وزارت علوم رأی دهد، معامله‌ای صورت گرفته است»، باید در این زمینه بگویم این حرف درستی نیست.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودشان صلاحیت افرادی که معرفی می‌شوند را بررسی می‌کنند ممکن است به فرد پیشنهادی رأی بدهند ممکن است رأی ندهند، اینکه مجلس رأی بدهد یک جور متهم شود رأی ندهد یک جور متهم شود، این اقدام جوانمردانه‌ای نیست.

رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: اینکه گفته می‌شود مجلس وزرای علوم پیشنهادی قبلیرا فتنه‌گر می‌دانست و به همین دلیل به آنان رأی نداد، این هم حرف درستی نیست، من از مجموعه رأی نمایندگان مجلس چنین برداشتی نداشتم، دریافت ما از رأی نمایندگان این است که نمایندگان صلاحیت وزرای پیشنهادی قبلی را احراز نکردند و نتوانستند اطمینان کاملی بیابند که فرد پیشنهادی وزیر مناسبی است.

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: این‌گونه بحث‌ها در مورد مجلس دقیق نیست و بهتر است نمایندگان مجلس در سخنرانی‌هایشان رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما