شناسهٔ خبر: 23541263 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

حماس در نشست آتی ساف حضور نمی‌یابد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نشست مهم شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین، که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، حضور نمی‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، منابعی در جنبش حماس اعلام کردند این جنبش در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، حضور نمی یابد.

به گفته این منابع، علت حضور نیافتن حماس در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین این است که در شرایط کنونی این شورا قادر نخواهد بود در سیاست ها بازنگری کلی داشته باشد و این امر موجب می شود تا تصمیمات و تدابیری که در این شورا اتخاذ می شود در حد مطلوب نباشد.

آخرین دور نشست شورای مرکزی فلسطین مارس ۲۰۱۵ در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در کرانه باختری رود اردن برگزار شد. بیانیه پایانی این نشست ۱۲ بند داشت.

شورای مرکزی فلسطین در نشست مارس ۲۰۱۵ در کرانه باختری بر پایبندی به اصول و مبانی ملی، توقف همه هماهنگی های امنیتی با رژیم صهیونیستی، اجرای آشتی ملی فلسطین و اتخاذ تدابیر عملی برای حمایت از قدس و ساکنان آن تاکید کرد. همچنین قرار شد نشست این شورا هر 3 ماه یک بار برگزار شود و کمیته اجرایی آن، اجرای مصوبات را پیگیری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما