شناسهٔ خبر: 23540141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور فعال داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان در زلزله کرمانشاه قابل تقدیر است

خبرگزاری شبستان: دبیرکل جمعیت هلال احمربا تقدیر از حضور فعال داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان بیشترین حضور را در حوادث غیرمترقبه دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمود محمدی نسب، دبیرکل جمعیت هلال احمر امروز(23 دی) در مراسم تجلیل از امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در امداد رسانی و کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر بخشی از نهضت جهانی محسوب می شود.

 

وی با یادآوری اینکه در جمعیت هلال احمر فعالیت ها به صورت حرکت داوطلبانه است، ادامه داد: این نهضت با هدف کاهش آلام بشری شکل گرفته است و افراد به صورت داوطلبانه با این جمعیت همکاری می کنند.

 

محمدی نسب با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر بیشترین همکاری را در حوادث غیرمترقبه دارند، افزود: این درحالی است که این افراد رابطه استخدامی با جمعیت ندارند.

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: داوطلبان بدون هیچ چشم داشتی و به صورت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر خضور دارند.

 

محمدی نسبت با اشاره به حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان در یکی از مناطق سخت استان کرمانشاه تصریح کرد: زنجانی ها به صورت مردانه و با غیرت در کرمانشاه حضور داشتند.

 

این مقام مسوول به حضور تیم های سحر برای کاهش آسیب های روانی اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر زنجان در بخش روانی هم خوب عمل کردند.

 

محمدی نسب با اشاره به اینکه مردم در این حادثه به صورت پرشور در کنار جمعیت هلال احمر بودند، ادامه داد: حجم بالایی همدلی مردم در زلزله کرمانشاه موجب شد تا هلال احمر در توزیع کالا و کمک های مردمی عقب بماند.

 

به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر، همه ما از اقدامات به موقع امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در کرمانشاه سپاسگزاریم.

 

 

نظر شما