شناسهٔ خبر: 23537976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صانعی: تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال در اسفند به مصاف اوکراین می رود

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال گفت: قرار است ما 4 بازی تدارکاتی در اسفند ماه برگزار کنیم ، دو بازی با تیم‌های اروپایی و دو بازی هم با تیم‌های آسیایی.

صاحب‌خبر -

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت:  در حال حاضر تمرینات خود را در گروهای مختلف برگزار می‌کنیم که مجموع این گروها ۵۰ نفر است و طبق نظر کادر فنی تیم ملی قرار است بازیکنان تیم ملی از ۲۵ تا ۲۸ دی استراحت می‌کنند و مجددا بعد از این تاریخ تمرینات خود را شروع خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت:  طبق نظر کادر فنی و فدراسیون پزشکی فدراسیون فوتبال قرار است ،در اسفند ماه از تعداد 30 نفر از بازیکنان اصلی خود تست پزشکی بگیریم و در صورت تایید نهایی مجددا از ۲۰ فروردین با نفرات اصلی تمرینات خود را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال در پاسخ به این سوال که  آیا برای تیم ملی امید بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده است، گفت: قرار است ما 4 بازی تدارکاتی در اسفند ماه برگزار کنیم ، دو بازی با تیم‌های اروپایی و دو بازی هم با تیم‌های آسیایی. که در حال حاظر تیم ملی اوکراین  اعلام آمادگی کرده و این بازی قطعی شده اما هنوز تکلیف تیم آسیایی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما